Reviews over Zierow

Zeer Grote Fabriek camping

camawil,
    25-6-2016

10 min bezocht en met gierende banden weer verder getrokken.

Nl:

zeer onvriendelijke personeel , die de niet eens de moeite konden nemen om je enigszins vriendelijk te woord te staan.

geen mooie sta plekken wat nog vrij was .

vrij dure tarieven voor wat er geboden word.

doorgereden naar een iets verdere camping met een betere ligging.

en mooiere sta plek.

Wel veel landgenoten gezien daar.(als je er van houd)

Zeer goed behalve .........

henk statema,
    5-10-2015

Alles op deze camping was, toen wij er waren, perfect voor elkaar.

Alles behalve de WIFI. Daar moest voor betaald worden. Dat is geen probleem als de kwaliteit goed is.

Wij stonden op het 'Mittelfeld' en hadden daar vrijwel geen bereik.

Jammer.

Super kampeer plek

heemse,
    12-6-2015

Prachtige zeer schone en verzorgde camping met ruime plekken. Groot en schoon toiletgebouw (2 stuks). Voor wandelaars en fietsers perfect.

Strand heeft veel wier. Restaurant is eenvoudig goed en goedkoop. Net buiten de camping is ook een zeer goed restaurant. Zeer klantvriendelijk. Ned. eigenaar.

stapelen maar

Rene Bosch,
    21-6-2013

Alleen op een klein gedeelte heb je zicht op de Oostzee. Een (te) luxe toiletgebouw, maar daar verblijf je niet de hele dag. Geen plaats aanwijzing je zoekt het zelf maar uit. Later wordt je compleet ingebouwd door caravans en (grote) campers, dat is dan je nieuwe uitzicht. Bouwwerkzaamheden , ik denk van een appartementen complex op de camping. Het strand vol met wier. Wij zijn vertrokken naar een kleine gemoedelijke camping.

Fijne camping aan zee

Mary ,
    4-9-2012

Op aanraden van een Duits echtpaar op de vorige camping zijn wij naar deze camping afgereisd. Een schot in de roos. Mooie, rustige omgeving. Vriendelijk ontvangst, ruime plaatsen. Hagen om de wind op te vangen en een verzorgd terrein. Het nieuwe sanitairgebouw is prachtig, ruim en schoon. Het andere gebouw is iets gedateerd maar wel schoon. Het restaurant heeft een kleine kaart en de prijs/kwaliteit is goed. Vanaf de camping is het strand te bereiken, Het is langszaam aflopend en uitgestrekt, alleen jammer dat er niets wordt gedaan aan het zeewier dat aanspoelt, dat zou het geheel nog mooier maken.

Zierow scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews