Hotel Van der Valk Hamburg-Wittenburg

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hamburg-Wittenburg voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Van der Valk Hamburg-Wittenburg

• 2018
    8Robert05-03-2018

Top weekend gehad!

Een Vd Valk waar voldoende te doen is met zeer vriendelijk personeel! Lekker skiën, gezellige bar en goede kamers! Een actief weekend doorgebracht in dit hotel dat goed te bereiken is. Er zijn bij het hotel voldoende activiteiten om je een aantal dagen te vermaken. Een dagje naar Hamburg geweest dat op een uurtje rijden ligt. Al met al een top weekend gehad!

Met vrienden

• Oude reviews

9Hans21-10-2015

vriendelijk hotel

Echt een "sporthotel", geen superdeluxe lobby maar wel mensen in skipakken, geen bagageruimte wel een opslag voor ski's en laarzen. Verder was alles in orde, maar de uitstraling een tikje gedateerd. Maar je kunt niet elk jaar een hotel re-stylen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, zonder uitzondering. Restaurant: gezien de beperkte kaart, niet geprobeerd. Maar ontbijt was echt heel goed. Ruime openingstijd (tot half elf), en werd tot het laatst toe goed aangevuld. Enige echte minpunt van dit hotel: ook de bedden waren "sportief".. lees: spijkerhard. Maar verder kan ik niets bedenken dat echt negatief was.

• 1Jeroen Aarsen29-07-2014

Dit nooit meer

Dit is het ergste hotel wat ik heb meegemaakt. Wij dachten in ons achterhoofd hoe de hotels in Nederland eruit zien en ook het eten, sluiten we mooi 2 nachten bij van der Valk af. Dit was één grote teleurstelling, direct bij binnenkomst al geen van der Valk uitstraling, vies en gedateerd. Personeel erg vriendelijk gelukkig. Comfort+ kamer geboekt! op de kamer gekomen ben ik gelijk weer naar beneden gegaan of wij geen verkeerde kamer gekregen hadden? Helaas het klopte. Kamer bied absolute geen comfort+, badkamer moest je douchen in de badkuip met zo'n lekker plastic douchgordijn wat tegen je lichaam plakt. Doe je gordijn gewoon dicht loopt vloer onder water, dus overal dichtstoppen, dit is geen comfort. Eten wij hadden half pension wat een ramp, normaal kun je kiezen uit enkele voor, hoofd en nagerechten, dat was hier niet het geval, je kreeg een voor hoofd en nagerecht hooguit dat je iets kon aanpassen. Dit is in onze beleving een te vermijden hotel.

• 5Nico de Jong28-12-2013

Niet VanderValk waardig.

Kamers schoon maar missen gezelligheid. Restaurant Vandervalk onwaardig. Sfeerloos weinig keus, Hotel is aan een grondige opknapbeurt toe. Maakt een zeer rommelige en kale indruk. Echt geen aanrader of je moet er voor het skieen naartoe gaan en de rest op de koop toenemen. Was de bedoeling om een nacht langer te blijven om nog wat te bekijken, maar zijn om het hotel eerder vertrokken.

• 6Edwin27-12-2012

Personeel onbeleefd en eten slecht

Personeel van de indoorpiste is vriendelijk en beleefd. All-in skieen heeft ook een buffet. Dit is slecht. Koud en eenzijdig (vooral bij meerdere dagen). Sommige personeelsleden achter de bar en receptie zijn klantonvriendelijk en kortaf.

Met vrienden

• 7Tim28-11-2012

Saai en degelijk

Hotel igt in de middle of nowhere in het voormalige Oost Duitsland. De naam doet vermoeden dat het in Hamburg ligt, alleen dat is wel minimaal 30 minuten rijden met de auto. Hotel is zeer rustig (pluspunt voor het slapen), maar er is ook, behalve het skiën, weinig te beleven. Restaurant en bar zijn saai ingericht en doods. Restaurant heeft ook een heel beperkte en zeer eenvoudige kaart. Kamers zijn ruim, netjes en schoon en de bedden zijn goed. Sfeervol is het echter allemaal niet. TV mist een filmkanaal of internationale zenders. Prima als je alleen komt om te skiën of, zoals ik, om zakelijke redenen. Voor een weekendje weg of een vakantie? Niet doen.

Zakelijk

• 8Yon04-03-2012

Lekker geskied, lekker geslapen, goed bereikbaar.

Algemene indruk is een echte van der Valk, schoon, netjes maar niet teveel verwachten. De locatie naast een industrieterrein is prima gezien het feit dat wij kwamen om een dagje te skiën en niet voor het uitzicht of een wandeling. Ik vond het personeel zeer vriendelijk, waarbij de oudere medewerkers er echt uitschoten qua vriendelijkheid. De familiekamers zijn gewoon twee tweepersoonskamers met een tussendeur en twee badkamers + 1 bad. Top! Jammer dat er alleen wifi in de lobby is. Het skicenter was top. Heerlijk geskied. Één minpuntje, ik vond de "all inclusive dag" qua eten slecht. Ik vond het eten lauw en de keuze beperkt. Ook in het à la carte restaurant was de keuze niet groots. Onbeperkt drinken kon ook in de bar, wat wel weer erg lekker was. Al met al vond ik dat je waar voor je geld kreeg. €350,- voor 4 personen, 2 overnachtingen.

Met jonge kinderen

• 2Els07-08-2011

Kamer in "the middle of nowhere" verder NIETS !

Goede kamer, lekker eten, verder is alles gesloten, kapot en/of dicht. Zelfs de liften doen het niet!

Na het avond eten, is er HELEMAAL niets meer te doen.

De dichstbijzijnde gezelligheid is in Schwerin, 35 km verder.

Met oudere kinderen

• 7Nanno S. van der Wiel20-09-2010

Mis er de van der Valk kwaliteit

De skibaan met restaurant etc waren gesloten. Niet daarover geinformeerd. Hotel mist de luxe van van der Valk. De eetkamer was een kaal, ongezellig zaaltje. het eten stond er lang en zag er niet fris uit. Dit doet een Valkvriend pijn. De hotelkamer was goed. Erg stil in het hotel. ook een van de sauna's wa defect net als de lift. Eten kun je ook bij Lara op de autohof. Een bezoek aan Lubeck is de moeite waard.

2 tips over Hotel Van der Valk Hamburg-Wittenburg

• Yon, 04-03-2012

Vertrek op tijd en ga eens een dagje shoppen in het oude Hamburg, echt de moeite waard. Mooie winkels etc.

• Jeroen Aarsen, 29-07-2014

Als je niet wilt skiën, kijk in de omgeving, genoeg plaatselijke hotels. 11 km noordelijke, Zarrentin am Schalzee, prachtige omgeving.

0 vragen over Hotel Van der Valk Hamburg-Wittenburg

• Kleur van het strandLicht
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Glutenvrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Eucalyptus Sauna, Finse sauna
    • Wellness behandelingenMassages