Wellness hotel, Airport hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°11°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Garden Wismar voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Wyndham Garden Wismar in het Nederlands

Fijn rustig gelegen hotel.

Liesbeth Rasterhoff
28-11-2016

Een prima overnachtingshotel, we verbleven er twee nachten,de kamers zijn groot en fris ,ook het ontbijt is uitgebreid.vriendelijk personeel,tip neem je eigen hoofdkussen mee,want die is waardeloos.(Plat zoals veel in duitse hotels)Het is niet allemaal industieterrein, ook is er op loopafstand een winkelcentrum.

Gereisd met vrienden in november 2016
Direktion, Hoteldirektor, 16-11-2018

Liebe Gäste, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns sehr darüber, dass es Ihnen gefallen hat. Gerne begrüßen wir Sie wieder bei uns. Bis bald an unserer Ostseeküste, Ihr Team des Wyndham Garden Wismar.

super hotel

Fam.G.Dijkstra
9-7-2012

Hotel Wismar ligt in een industrieterrein. In eerste instantie zou je hier niet voor kiezen. Toch was het direct de rust en de vogelgeluidjes die ons opvielen. We werden ontvangen met een heerlijke fles wijn op onze kamer. Onze kamer was prima. Schoon en netjes ingericht. We hebben totaal geen last gehad van het laden en lossen van bussen en vrachtauto's. De luxe van sauna en zwembad na een dag stappen was een heerlijke verwelkoming. Het ontbijt was super de luxe en ook het buffet 's avonds was goed ook al misten we soms de gebakken aardappeltjes. Wij hebben dit hotel geboekt via touroperator wat we zeker iedereen willen aanraden..

Gereisd met vrienden in juni 2012
Direktion, Hoteldirektor, 16-11-2018

Liebe Gäste, herzlichen Dank für Ihr tolles Feedback. Wir freuen uns sehr darüber und begrüßen Sie gerne wieder bei uns. Bis zum nächsten Mal, Ihr Team des Wyndham Garden Wismar.

mooi rustig hotel

WBJ Bannink
5-8-2010

hotel ligt 5 km van Wismar op een industrieterrein. hotel is prima,er is wellness aanwezig. eten is helemaal perfect. bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. de kamers zijn ruim en schoon,kortom zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• Afstand tot strand20 minuten lopen, 4 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDuits, Glutenvrij, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Garden Wismar in Wismar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Garden Wismar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.