Hotel Steigenberger Stadt Hamburg

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Stadt Hamburg voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Steigenberger Stadt Hamburg

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Stadt Hamburg in Wismar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Stadt Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.