Hotel Phoenix Seeblick

Hotel Phoenix Seeblick
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Phoenix Seeblick voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Phoenix Seeblick in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goed hotel

Ineke
15-8-2011

Kamer met zeezicht en balkon geboekt. Mooie kamer (nummer 113), schoon, voorzien van zitje op kamer en op het balkon. Uitgebreid ontbijtbuffet dat regelmatig aangevuld werd. Goed restaurant. Vriendelijk personeel.

Strandje vlakbij het hotel.

Neem waterschoenen mee als je wilt gaan zwemmen. Stenen in het water.

Betaald parkeren bij hotel. Gratis parkeren in omgeving valt tegen.

Min punten: bouwactiviteiten, kat in trappenhuis, vieze vloerbedekking op trap naar eerste etage, lawaai feestje in het weekend tot ca 24.00 uur..

Advies: boek een kamer in het hoofdgebouw!!!

Prachtige ligging aan de oostzee

Joseph
7-9-2009

Vriendelijk familiehotel met een uitstekende busverbinding naar Wismar Altstadt. Zeer helder water waar uitstekend in gezwommen kan worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phoenix Seeblick in Wismar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phoenix Seeblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phoenix Seeblick scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.