Hotel New Orleans

Kleine hotelsWeer vandaag22°11°

We hebben een aantal aanbieders voor New Orleans voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel New Orleans in het Nederlands

Net middenklasse hotel op prima locatie

Tripje
23-5-2011

Goed hotel, op een mooi punt aan de oude haven, met fraai uitzicht. Nette kamer met goed bed en net sanitair voor €90 incl. Ontbijt. Gratis Wifi. Helemaal goed.

Gereisd met partner in Sun May 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Orleans in Wismar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Orleans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.