Hotel Mecklenburger Mühle

Hotel Mecklenburger Mühle

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Mecklenburger Mühle voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Mecklenburger Mühle

• Check-outTot  11:00

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mecklenburger Mühle in Wismar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mecklenburger Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.