Hotel Am Alten Hafen

1 review over Hotel Am Alten Hafen in het Nederlands

Mooie ligging, beetje rumoerig

Ad
25-11-2015

Mijn tamelijk ruime kamer met aparte badkamer was gelegen op de 2de verdieping aan de straatzijde en dat gaf best veel rumoer van het autoverkeer. Maar de ligging van het hotel is prachtig, pal naast een middeleeuwse stadspoort en met uitzicht op de oude haven. Jammer dat de gordijnen te kort waren (raar) en de wifi nogal wrak. Maar verder niets te klagen over dit eenvoudige hotel in een leuk stadje. Goed ontbijtbuffet, een lift en een gunstige prijs.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Alten Hafen in Wismar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Alten Hafen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.