Hotel Alter Speicher

3.6Onvoldoende

Duitsland, Mecklenburg-Vorpommern, Wismar

Op vakantie geweest naar Alter Speicher?

3.6Onvoldoende

• Jacuzzi
  • Sauna

11 reviews over Hotel Alter Speicher

• 3Anita21-07-2020

Slecht.

De kamer was erg klein. Met douchen sta je tegen de deur aan. Het hotel was gedateerd en niet echt schoon. Tijdens het eten zagen we dat de airco aan stond. Deze zat onder een hele dikke laag stof. De bediening chaotisch . Parkeren een drama. Het terras vies en onverzorgd. Ook niets aan gedaan om het een beetje gezellig te maken.Weinig middelen tegen Corona. Geen handschoenen voor het personeel. Tafels werden niet gereinigd. Slechte bedden en zeer matig beddengoed. Dus geen aanrader.

Gereisd met partner in juli 2020

• 5Henri van der Weijden09-06-2015

Mooi pand bedekt de inhoud

Hotel vraagt teveel geld voor wat je krijgt. Bedden zijn smal en volledig doorgezakt. Kamers zonder airco. Had een kamer op de begane grond naast de ingang naar de andere kamers, alle andere gasten konden zo naar binnen kijken! Badkamer piepklein, douche cabine zo'n 80x80 cm. Omdraaien zonder iets te raken is onmogelijk. Minibar gevuld mijn 1(!) flesje water. Kamer was vrij warm ook al was het buiten maar 20 graden. Diner was slecht, half rauwe vis, verlepte peulen en een mini salade en dessert. Ontbijt was redelijk maar voordat personeel door had dat ik koffie wilde was ik al bijna klaar met eten.

Alleen gereisd in juni 2015

• 6Herman de Boer01-09-2014

Absoluut geen 4 sterren!

Ontvangst ongeïnteresseerd en personeel vooral druk met onderling ruzie maken. Badkamers erg klein. Parkeren moeizaam; kosten: € 13,00 per dag!

Gereisd met partner in januari 2014

• 6scholpro23-06-2013

eten van matige kwaliteit

Kamer was erg klein en bloedheet terwijl het nog zomer moest worden. Er was geen airco en we zaten op de bovenste verdieping onder het dak. Dat was verre van ideaal. Moeilijke kruip door sluip door gangetjes en een piepklein liftje. De receptioniste liep niet over van vriendelijkheid. Ook bij vertrek een bitse tante. De dames van de restaurantbediening waren wel vriendelijk. Avondeten niet lekker, ontbijtbuffet wel goed. Wijn en bieren waren duur. Toen we om een glas water erbij vroegen, werd er een fles van 0,7 liter gebracht die 6,- kostte ("u mag hem meenemen naar uw kamer"). Hotelparkeerplaats was duur. De receptioniste zei dat nergens kosteloos geparkeerd kon worden, maar dat was niet waar. Bij de haven kun je gratis parkeren. Conclusie: niet voor herhaling vatbaar. Badkamer vertoonde mankementen, douchesteun begaf het en houder van tissuedoosje viel van de muur. Hotel te duur voor wat het biedt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7John26-08-2012

gedateerd hotel met prima keuken

Wij (2 personen) verbleven hier 3 dagen in augustus 2012. De kamers zijn gedateerd Wij kozen voor een senior kamer met opslag van 35 euro per dag.... (meubilair 70er jaren en geen airco)De keuken is zeker 4 sterren waard en de bediening en het personeel is vriendelijk. Tijden het ontbijt waren er meer gasten dan stoelen. dit leidde tot chaotische taferelen en kritiek van de gasten. Het personeel wist zich geen raad met deze situatie. Al met al een goed hotel met prima keuken maar niet 4 sterren waard.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Elise Meinders02-09-2011

Super, in de binnenstad én vlak bij de haven

Hotel Alter Speicher zit in een aantal Middeleeuwse panden, die gekoppeld zijn in het centrum van Wismar op 300 meter van de levendige haven. Gezellig ingericht en zeer klantgericht personeel. Je voelt je welkom, ondanks het feit dat dit hotel ook buiten het hoogseizoen druk is.

Alleen gereisd in juni 2011

• 8Peter van Wermeskerken, Alblasserdam20-08-2008

Vraag en het wordt u gegeven

Tevoren dit hotel beoordeeld voor mijn 40-jarig huwelijksfeest. Leidde tot boeking daarvoor. Kinderen en kleinkinderen in omgeving in vakantiewoningen. Alles is goed in dit hotel, maar klantvriendelijkheid en het restaurant steken er boven uit. In dat restaurant bestelde ik voor ons tweeën een verrassingsmenu. Een Michelinster waard, qua voeding, variatie, presentatie en service. Het ontbijtbuffet is groots. De kamers prima, met alles er op en eraan (behalve airco), schoon, tijdige verschoning van bedlinnen en handdoeken. En elke redelijke wens kan worden gehonoreerd.De eigenaar selecteert zijn jonge personeel op klantvriendelijkheid en bekwaamheid. Het hotel en restaurant worden continu verbeterd

Gereisd met partner in augustus 2008

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Infrarood sauna

• ParkerenBetaald