Hotel Alter Speicher

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

6 reviews over Hotel Alter Speicher in het Nederlands

Mooi pand bedekt de inhoud

Henri van der Weijden
9-6-2015

Hotel vraagt teveel geld voor wat je krijgt. Bedden zijn smal en volledig doorgezakt. Kamers zonder airco. Had een kamer op de begane grond naast de ingang naar de andere kamers, alle andere gasten konden zo naar binnen kijken! Badkamer piepklein, douche cabine zo'n 80x80 cm. Omdraaien zonder iets te raken is onmogelijk. Minibar gevuld mijn 1(!) flesje water. Kamer was vrij warm ook al was het buiten maar 20 graden.

Diner was slecht, half rauwe vis, verlepte peulen en een mini salade en dessert. Ontbijt was redelijk maar voordat personeel door had dat ik koffie wilde was ik al bijna klaar met eten.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Absoluut geen 4 sterren!

Herman de Boer
1-9-2014

Ontvangst ongeïnteresseerd en personeel vooral druk met onderling ruzie maken.

Badkamers erg klein.

Parkeren moeizaam; kosten: € 13,00 per dag!

Gereisd met partner in januari 2014

eten van matige kwaliteit

scholpro
23-6-2013

Kamer was erg klein en bloedheet terwijl het nog zomer moest worden. Er was geen airco en we zaten op de bovenste verdieping onder het dak. Dat was verre van ideaal. Moeilijke kruip door sluip door gangetjes en een piepklein liftje. De receptioniste liep niet over van vriendelijkheid. Ook bij vertrek een bitse tante. De dames van de restaurantbediening waren wel vriendelijk. Avondeten niet lekker, ontbijtbuffet wel goed. Wijn en bieren waren duur. Toen we om een glas water erbij vroegen, werd er een fles van 0,7 liter gebracht die 6,- kostte ("u mag hem meenemen naar uw kamer"). Hotelparkeerplaats was duur. De receptioniste zei dat nergens kosteloos geparkeerd kon worden, maar dat was niet waar. Bij de haven kun je gratis parkeren. Conclusie: niet voor herhaling vatbaar. Badkamer vertoonde mankementen, douchesteun begaf het en houder van tissuedoosje viel van de muur. Hotel te duur voor wat het biedt.

Gereisd met partner in juni 2013

D-reizen

gedateerd hotel met prima keuken

John
26-8-2012

Wij (2 personen) verbleven hier 3 dagen in augustus 2012. De kamers zijn gedateerd Wij kozen voor een senior kamer met opslag van 35 euro per dag.... (meubilair 70er jaren en geen airco)De keuken is zeker 4 sterren waard en de bediening en het personeel is vriendelijk. Tijden het ontbijt waren er meer gasten dan stoelen. dit leidde tot chaotische taferelen en kritiek van de gasten. Het personeel wist zich geen raad met deze situatie. Al met al een goed hotel met prima keuken maar niet 4 sterren waard.

Gereisd met partner in augustus 2012

Super, in de binnenstad én vlak bij de haven

Elise Meinders
2-9-2011

Hotel Alter Speicher zit in een aantal Middeleeuwse panden, die gekoppeld zijn in het centrum van Wismar op 300 meter van de levendige haven. Gezellig ingericht en zeer klantgericht personeel. Je voelt je welkom, ondanks het feit dat dit hotel ook buiten het hoogseizoen druk is.

Gereisd alleenreizend in juni 2011
2008

Vraag en het wordt u gegeven

Peter van Wermeskerken, Alblasserdam
20-8-2008

Tevoren dit hotel beoordeeld voor mijn 40-jarig huwelijksfeest. Leidde tot boeking daarvoor. Kinderen en kleinkinderen in omgeving in vakantiewoningen. Alles is goed in dit hotel, maar klantvriendelijkheid en het restaurant steken er boven uit. In dat restaurant bestelde ik voor ons tweeën een verrassingsmenu. Een Michelinster waard, qua voeding, variatie, presentatie en service. Het ontbijtbuffet is groots. De kamers prima, met alles er op en eraan (behalve airco), schoon, tijdige verschoning van bedlinnen en handdoeken. En elke redelijke wens kan worden gehonoreerd.De eigenaar selecteert zijn jonge personeel op klantvriendelijkheid en bekwaamheid. Het hotel en restaurant worden continu verbeterd

Gereisd met partner in augustus 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alter Speicher in Wismar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alter Speicher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.