We hebben een aantal aanbieders voor Wismar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wismar voor je op een rij gezet:

Reviews over Wismar

Fijn rustig gelegen hotel.

Liesbeth Rasterhoff,
    28-11-2016

Een prima overnachtingshotel, we verbleven er twee nachten,de kamers zijn groot en fris ,ook het ontbijt is uitgebreid.vriendelijk personeel,tip neem je eigen hoofdkussen mee,want die is waardeloos.(Plat zoals veel in duitse hotels)Het is niet allemaal industieterrein, ook is er op loopafstand een winkelcentrum.

Gereisd met vrienden in november 2016
    Direktion, Hoteldirektor, 16-11-2018

Liebe Gäste, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns sehr darüber, dass es Ihnen gefallen hat. Gerne begrüßen wir Sie wieder bei uns. Bis bald an unserer Ostseeküste, Ihr Team des Wyndham Garden Wismar.

super hotel

Fam.G.Dijkstra,
    9-7-2012

Hotel Wismar ligt in een industrieterrein. In eerste instantie zou je hier niet voor kiezen. Toch was het direct de rust en de vogelgeluidjes die ons opvielen. We werden ontvangen met een heerlijke fles wijn op onze kamer. Onze kamer was prima. Schoon en netjes ingericht. We hebben totaal geen last gehad van het laden en lossen van bussen en vrachtauto's. De luxe van sauna en zwembad na een dag stappen was een heerlijke verwelkoming. Het ontbijt was super de luxe en ook het buffet 's avonds was goed ook al misten we soms de gebakken aardappeltjes. Wij hebben dit hotel geboekt via touroperator wat we zeker iedereen willen aanraden..

Gereisd met vrienden in juni 2012
    Direktion, Hoteldirektor, 16-11-2018

Liebe Gäste, herzlichen Dank für Ihr tolles Feedback. Wir freuen uns sehr darüber und begrüßen Sie gerne wieder bei uns. Bis zum nächsten Mal, Ihr Team des Wyndham Garden Wismar.

mooi rustig hotel

WBJ Bannink,
    5-8-2010

hotel ligt 5 km van Wismar op een industrieterrein. hotel is prima,er is wellness aanwezig. eten is helemaal perfect. bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. de kamers zijn ruim en schoon,kortom zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juli 2010