We hebben een aantal aanbieders voor Waren voor je op een rij gezet:

Reviews over Waren

Topcamping

Angelien,
    4-9-2018

Geen plaatsnummers op deze grote camping, best apart maar ook heel leuk! In de omgeving heel veel te zien en te doen. Mooie fietsroutes en super wandelpaden. Nationaal park is enorm en met een veer over de Müritz makkelijk van de ene naar de andere kant (inclusief fiets). Sanitair goed onderhouden en als alle campinggasten hun voeten goed zouden vegen ook superschoon

Gereisd met partner in september 2018

Positief verrast, mooie nette natuurlijke camping.

R Stummel,
    24-8-2018

Wist eerst niet te wat ik van deze camping moest verwachten. Achteraf ben ik erg positief. De vrije plaats keuze leek mij eerst wat apart, maar werkt wel goed. Het toiletgebouw waar ik gebruik van maakte werd goed schoongehouden. Bij het winkeltje kun je broodjes bestellen. Bij de bistro kun je eenvoudig, maar goed eten (af en toe is er life muziek bij, ook leuk).

Ook is het mooi dat er bij de camping een strandje is waar je lekker kunt zwemmen. Bij het strandje is overdag ook een strandwacht aanwezig.

De camping lijkt mij ook hier geschikt voor mensen met honden. Losloop gebied met een hek erom aanwezig, plaatsen om de hond te parkeren (o.a. bij de toiletgebouwen en bij de bistro), zwemplek voor de honden.

De omgeving is ook mooi. Mooie natuur. Goede mogelijkheden om te fietsen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Zeer mooi Hotel met rijke historie!

Mike Hengstmengel,
    3-4-2014

Direct aan rand centrum (haven) gelegen, voldoende gratis parkeergelegenheid, je kunt hier alles lopend doen.

Gereisd met partner in maart 2014

Prima camping

jildaudijkstra,
    12-9-2013

Grote camping, wat je niet merkt. Er zijn geen afgeschermde plaatsen. Hierdoor staat alles wel kriskras door elkaar en heb je wel allerlei mensen die voor jouw tent/camper/caravan lopen. Staat van het sanitair is wel goed, de douchen schoner dan de wc's. Er wordt wel regelmatig schoongemaakt. Er zijn ook speciale kinderdouches en een gootsteen/bad voor je baby. Waren is een erg leuk stadje. Een fiets meenemen is een aanrader, want de omgeving is erg mooi. Onze zoon (bijna 3) vond het Muritz museum in Waren erg leuk met grote vissen en buiten allerlei speeldingen.

Er is genoeg gelegenheid om te zwemmen (als het weer warm genoeg is). Broodjes kun je een dag van tevoren bestellen bij het plaatselijke winkeltje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Mooie camping

d.w.dorsman,
    16-7-2013

Ondanks dat wij nooit een grote camping opzoeken, waren we prettig verrast toen we de camping opreden. De grote van de camping is niet te zien, er zijn mooie natuurlijke plaatsen, die niet zijn afgezet door heggen of zo (gelukkig maar) alles ziet er verzorgd en schoon uit. Er zijn voldoende Sanitair gebouwen, een kleine Bistro ( zelf niet gegeten) een klein winkeltje voor het hoog nodige en voor het brood. Er wordt veel aandacht aan de natuur besteed.Op de camping vindt je droogmolens geplaats, het is nl. verboden om waslijnen aan de bomen te spannen. De ligging aan het meer, met een zwemgelegenheid is leuk voor jong en oud, er is zelfs toezicht bij het zwemmen. Rondom dit meer is een mooi fietspad en op de fiets is het nog geen 10 minuten naar Waren.

Gereisd met partner in juli 2013
Waren scoort een 9,6 uit 10, op basis van 7 reviews