Hotel AKZENT Hotel Kaliebe

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag8°5°
Hotel AKZENT Hotel Kaliebe
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Kaliebe voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel AKZENT Hotel Kaliebe in het Nederlands

14-8-2018

14-8-2018

13-8-2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Kaliebe in Trassenheide (Usedom), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Kaliebe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.