Camping Oase Thiessow

Camping Oase Thiessow
8,2

2 reviews over Camping Oase Thiessow in het Nederlands

Lekker dicht bij het strand, aardige plek

Ellen
20-8-2016

Wij waren in het hoogseizoen en de camping was behoorlijk vol. Redelijk grote plaatsen. Even een (drukke) weg over steken en binnen 2 minuten sta je aan het mooie zandstrand. Met je bewijs van inschrijving kun je gratis met de bus die voor de deur stopt naar ankele leuke toeristische plaatsen, echt heel makkelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
2008

ZEER AANBEVOLEN

R. Dijkstra
17-9-2008

Gelegen op het m.i. mooiste gedeelte van Ruegen. Bereikbaarheid uitstekend (ook strand). Vriendelijke ontvangst, rustige ligging

Gereisd Met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oase Thiessow in Thiessow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oase Thiessow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.