We hebben een aantal aanbieders voor Teschow voor je op een rij gezet:

Reviews over Teschow

Prachtig hotel

Hugo,
    31-8-2015

Het hotel ligt op ca. 6 km. van Teterow op een landgoed met twee golfcoursen van 9 en 18 holes. De oude bouw is nu een luxe ambiance met een nieuwe vleugel, waar kantoren, hotelkamers, wintertuin, bibliotheek, bar en wellness zijn. Het gebouw waar de receptie is wordt gebruikt voor het restaurant en vergaderzalen. Onze was groot: halletje van 2 x 2 m., badkamer, een smalle ruimte van 1.2 x 3 m. bedoeld geweest om er een keukentje van te maken want het keukenblok stond er al, een kleedkamer van 3 x 3 m. met een klerenkast 2-zits bankje en een salontafel. De rest van het appartement bestaat uit een grote kamer ca. 32 m2 met een kingsize 2 pers. bed, zitje met twee fauteuils en 3-zits bank, salontafel, bureau met stoel en koffer-boy. Flatscreen TV, koelkastje, gratis Internet en parkeren. Geen kluisje en airco, de vloer is schoon en er is voldoende verlichting.

Ontbijt en Diner: Goed.

Ons oordeel: Een goed hotel, maar erg prijzig wanneer je geen speciaal arrangement hebt geboekt.

Gereisd met partner in augustus 2015