Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz

Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz
7,1

12 tips over Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz

Lentjes, 1-9-2015
In de omgeving is Schwerin, Wismar, Kamp Ravensbrück, Bottenhagen badplaats zeker een aanrader
Wilma, 14-12-2014
Bezoek de stad Wismar. Sprookje in tegenwoordige tijd.
Marlies, 2-9-2014
Schwerin is een leuke stad met een mooi kasteel. Verder is een bezoekje aan Wismar ook wel de moeite waard. Fietsen en wandelen kan natuurlijk erg goed (hoewel het een vrij saai landschap is). Verder liggen er genoeg foldertjes in de lobby om leuke uitstapjes te plannen.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Landhotel Spornitz voor je op een rij gezet:

Hugo, 21-8-2014
Probeer een kamer te krijgen in de west vleugel en beneden dan heb je minder last van het verkeer
fam. Huntink, 15-6-2014
Wij hebben oa. het Elefantendorf in Platschow bezocht. Erg leuk, vooral als je met kinderen bent zeer aanbevelenswaardig!!
Josvankampen, 4-6-2014

Neem eigen kussens mee. Wij sliepen aan de achterkant, prima.

Leuk om fietsen mee te nemen en in bijv. schwerin het meer rond te fietsen. Mooie stadjes in de omgeving.

jvgalen24, 30-4-2014
In de omgeving: Schwerin (adembenemend kasteel), Ludwigslust (kastel en barok stadje), Plau (hefbrug met terassjes aan rivier, mijn absolute favoriet!), Warnemunde (kust) en Kuhlungborn (kust, tunrn-of -the-century).
Roy, 24-4-2014
Schwerin is zeker de moeite waard, maar verder is er in de directe omgeving niet heel veel te zien. Wie wat verder wil rijden (125 km / 1.5 uur) kan naar Lübeck of Rostock.
hawi_1, 17-4-2014
De stad Schwerin, met het kasteel waar Prins Hendrik (Rooie Hein) de echtgenoot van Koningin Wilhelmina vandaan komt(en geen van de gidsen hem kent....) is de moeite waard. Ook de binnenstad van deze provinciehoofdplaats is een bezoekje waard. Wiesmar aan de kust is klein maar fijn. Op 12 min. rijden ligt het plaatsje Parchim. Hier zetelt een behoorlijk filiaal van de Duitse grootgrutter Reaal. O.a. Drank is hier interessant geprijsd.
hjhoekie, 18-5-2013
Tegenover het hotel ga je zo de bossen in,te voet of met de fiets.