Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz

Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Landhotel Spornitz voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz in het Nederlands

Waarschijnlijk komen wij daar niet meer.

Peter van Heerden
7-10-2017

Kamers waren wat klein net zoals de badkamer. De wasbak was in de kamer. Ontbijt was goed maar diner was niet echt uitgebreid. Werd wel regelmatig aangevuld en was ook warm.

Mooie omgeving en goed Hotel

Eddy
31-7-2017

Met de fiets is een probleem omdat er weinig fietspaden zijn

Maar wel veel bezienswaardigheden in de buurt

Prima Hotel

Dirk
19-7-2017

Het hotel is meer dan goed. Tevens heeft het hotel een mooi terras.

Uitstekend ontbijt en diner in buffet.

Prima verzorgde kamers. Helaas geen zwembad.

In Spornitz niets te beleven.

Uitstekende verzorgd

schotjans
24-6-2017

Ontbijt was perfect. Mooie doelmatig ingerichte kamers. Mooie entree. Rustige ligging.

De plaats Spornitz stelt niets voor saai en klein. De omgeving van het hotel is vooral landbouwgebied met grote akkers rogge, koolzaad en haver.

Het kasteel en de plaats Schwerin zijn erg mooi en een bezoek zeker waard. DE omgeving leent zich goed voor fietsroutes. Wandelen rondom het meer van Schwerin is leuk maar de regio is niet echt een wandelgebied. Neustadt Glewe is een leuke stad met kasteel en historische kerk. Hier zijn goede winkelvoorzieningen en op een afstand van 8 km. Ludwigslust is ook de moeite waard.

Niet wat ik er van verwacht had

John
20-5-2017

Kamers zijn erg gedateerd. Vloeren van de badkamers zijn glad als ze nat zijn.

Nooi meer

Gerda
30-4-2017

Zeer afgelegen en het eten was erg slecht.

fijn hotel

wim
12-4-2017

Uitstekend bevallen tijdens een korte trip. Volop natuur in de omgeving en heel vriendelijk

personeel.

Prachtige vakantie in een uitstekend hotel

H. Schipper
8-4-2017

Het is een mooi hotel met uitstekende en vriendelijk persoonlijk en aandacht persoonlijke service. Prachtige omgeving waar veel is te zien.

Uitstekende parkeergelegenheid bij het hotel. Het hotel ligt centraal t.o.v. grotere steden. De afstanden kunnen behoorlijk zijn.

Goed verblijf.

Leo Meijvogel
17-3-2017

Ontvangst en kamer goed. Wel wat verouderd. Geen van der Valk zoals we in Nederland gewend zijn.

Ontbijt goed, dinerbuffet redelijk. Wat op was werd niet, of niet snel genoeg, bijgevuld.

Hotel had geen uitnodigende, omgeving. Afgezonderd, in een zeer kleine plaats, gelegen aan de doorgaande weg.Rondom het hotel 's avonds niets te doen. Misschien wel met mooier wee o.a. wandelen. Wel mooie uitstapjes te maken naar o.a. Rostock en prachtige kastelen in de buurt. Verder heel vlakke omgeving.Een geslaagde reis door touroperator. Een aantal mensen was daar al enkele keren eerder geweest.

Als niet prettig hebben wij ervaren dat er geen Er was wel 1 ruimte voor toilwet en douche.

Kussens héél erg dun!!!. Bedden overigens erg goed en over het geheel wel schoon.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz in Spornitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Landhotel Spornitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.