Hotel Haus Sellin

Met oudere kinderen

Mooie ruime kamers

HWB
12-5-2009

Prachtige oude villa met aanbouw van div. zeer ruime appartementen, zeer geschikt voor families. Op nog geen 200 meter van het strand gelegen, aan de winkelstraat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Sellin in Sellin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Sellin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.