Appartement Haus Arkona

Appartement
Hotel aan zee, Pension, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag3°-2°
Appartement Haus Arkona
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Arkona voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Haus Arkona in het Nederlands

Aanrader!

Erika
23-8-2015

Zeer ruim en net appartement. Erg schoon, vriendelijk personeel. Prima ligging tov restaurants, bakker en strand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goede ligging in centrum

A. de Haas
11-5-2014

Het appartement hotel ligt op een gunstige ligging aan de Wilhelmstrasse op Sellin. Afstand tot alle attracties is eenvoudig en kort. Vriendelijk en zeer

klantgerichte medewerkers.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Arkona in Sellin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Arkona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.