Appartement Ferienanlage Seepark Sellin

Appartement
KinderhotelWeer vandaag6°3°
Appartement Ferienanlage Seepark Sellin
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienanlage Seepark Sellin voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Ferienanlage Seepark Sellin in het Nederlands

geen lift

maurits
5-8-2014

prachtige mooi gelegen appartementen op een fantastisch stukje van Rugen,

maar geen liften aanwezig en als je 3 hoog terecht komt moet men vanaf de fietsenstalling / garage zo'n 70 treden iedere keer op en af.

Dat is voor sommige mensen zeer zwaar, dit is voor ons de reden dat we niet meer naar deze appartementen zullen gaan.

prima appartement op een verrassend eiland

fam. Kr.
14-10-2012

2-kamerappartement is precies groot genoeg voor 2 personen. Mijn tip: Ga niet voor kleiner. De douche is heerlijk en de bedden ook goed. Het balkon is aan de kleine kant, maar wij konden gelukkig iedere ochtend buiten ontbijten (eind september). Verder moet je niet binnen blijven, ga vooral het eiland verkennen. Als het even kan per (huur)fiets. Er is trouwens een (gratis)parkeergarage onder het app.complex voor je auto, daar is ook een afsluitbare fietsenberging. Het zwembad/wellness is ook prima geregeld met polsbandje, kluisje en achteraf afrekenen. Prima accommodatie en een eiland zeer de moeite waard om nog eens terug te komen.

Zeer fraai complex

R.A.Corbeij
15-8-2012

Mooi complex met ruime, modern ingerichte appartementen. Groot balkon. Alles er op en er aan. Licht vlak aan een fraai park, vlak bij het prachtige centrum en de zee. Prima voor een vakantie van een paar weken.

Helaas slecht weer

PeterL
14-8-2011

Het appartement is klein. Niet geschikt voor vier volwassenen. Wel schoon. Goede ligging bij supermarkt en bakker. Groot parkeerterrein beschikbaar (nabij zwembad en saunacomplex, schoon en niet duur). De toegang naar en vanaf het eiland is zeer slecht, een en al file. Over 25 klilometer 2,5 uur gedaan. Ook op het eiland kan je beter met de fiets dan met de auto reizen. Vanwege het slechte weer geen strand kunnen bezoeken. Weinig alternatieven.

In een woord geweldig!

Frits
24-6-2011

Mooie appartementen; goede ligging; supermarkt vlakbij; net als het station van de stoomtrein; Seebrucke op 15 minuten lopen; Sudstrand 10 minuten.

zeker voor herhaling vatbaar

cuijpers-masko
5-5-2011

Ik en mijn vrouw waren van 23 april tot 29 april in dit park. Wij hadden een1-kamerappartement geboekt, maar dat viel tegen. Veel te klein want je moest iedere morgen je bedbank opklappen anders kon je niet in de kast of op het balkon. Het complex op zich ziet er heeeel goed en onderhouden uit. Voor ontbijt kan ik iedereen Villa Elisabeth in de Wilhelmstrasse aanraden. Ziet er duur uit maar voor € 7.50 p.p heb je ontbijtbuffet, is zeer goed verzorgd en koffie zo veel als je wilt. Voor het diner zijn wij 5 dagen naar het restaurant bij het stationnetje gegaan. Zeer lekker eten en vriendelijk personeel bij restaurant Kleinbahnhof Sellin. Op de laatste avond kregen wij zelfs nog 2 flesjes sekt als afscheid. In Sellin kun je heel veel wandelen, er is echt wel meer te zien dan alleen de Seebrucke. De wandeling naar het nabygelegen Baabe is ook heel mooi en onderweg kun je een lekkere bratwurst eten bij 2 leuke duitsers. jazeker, die zijn er ook nog.

mooi complex in mooie omgeving

Berjan Oosterink
28-11-2010

3 x achtereenvolgens en voor het laatst in 2010 op vakantie geweest in Seepark Sellin. De eerste 2 jaar hele week prachtig weer gehad en dan ook erg genoten. De laatste keer in 2010 zeer wisselvallig weer gehad en toen de week niet vol gemaakt.

Bij het Seepark Sellin hoort een prachtig zwembad waar je als bezoeker van het Seepark dagelijks 3 uur gratis toegang toe hebt.

Op het eiland Rugen is van alles te zien en te beleven. Ook voor kinderen is er behalve het strand op het eiland voldoende te zien en te beleven. We zijn de eerste 2 jaar altijd naar verschillende bezienswaardigheden gegaan. het 3e jaar werd het vinden van nieuwe bezienswaardigheden moeilijker.

Om op Rugen een strandvakantie te kunnen genieten is goed weer een must, anders is het gewoon te koud om aan het strand te zitten.

Mooiste plaatsen om te bivakkeren zijn Ostseebad Binz en Ostseebad Gohren. Het plaatsje Sellin heeft behalve de Wilhelmstrasse en de Seebrucke niet veel bijzonders

Mooi park, mooie omgeving

sam
20-8-2009

Goed onderhouden park, heel netjes. Het park is gebouwd in een aparte, mooie bouwstijl. Het appartement was mooi ingericht en schoon. Voldoende faciliteiten met zelfs een grote plaatselijke supermarkt op het terrein. In de omgeving is vanalles te doen. Voor muziekliefhebbers treedt in het hoogseizoen bijna iedere avond een band op of is er een discotheek op het Südstrand.

2008

6 dagen Sellin

Jolijn
29-6-2008

Leuk park,netjes onderhouden omgeving en appartement.Woonkamer wel wat klein voor 4 personen(wij waren met ons 2 en dat gaat prima,maar hadden een 4 persoons app geboekt)

Het eten op het park is ons goed bevallen,vooral het ijs bij de Italiaan is erg lekker.

Sellin zelf is niet veel bijzonders,wel mooie natuur en strand.Wil je wat meer gezelligheid ga dan naar Binz (15 min rijden) dit plaatsje heeft een levendig centrum(pje) en meer terrassen en restaurantjes

2007

Mooi complex in de zogenaamde "Bäderarchitektur'; mooi witte houten gebouwen. Gelegen vlakbij de uitvalswegen op 6 minuten lopen van de Wilhelmsstrasse en op 12 minuten van de Seebrücke. Er zijn diverse winkeltjes en restaurant in het complex. Leuk en netjes, niet supergezellig. Wij hadden appartement type L, waarvan de woonkamer best klein is. Ruim balkon.

Grote supermarkt op het terrein. Parkeergarage aanwezig.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienanlage Seepark Sellin in Sellin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienanlage Seepark Sellin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.