Vakantiepark Seehof

8,9

• Onderkomen4,0
  • Activiteiten3,8

8 reviews over Vakantiepark Seehof in het Nederlands

nette redelijk verzorgde camping met ruime plaatsen. Voldoende faciliteiten aanwezig maar de kinderboerderij was leeg, de plaatsen zijn niet bepaald vlak en het restaurant is maar matig.

Gereisd anders in augustus 2018

mooi gelegen camping, goed en schoon sanitair. Uitzonderlijk nette afvalverzorgingsplek! Toegankelijkheid langs de slagboom (fietsers, voetgangers etc.) kan beter.

Gereisd anders in Tue Jul 31 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!!!!!!!!!!!!!

Hendrik
27-7-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Camping te duur voor wat ze hebben te bieden. Geen WiFi, mobiel bereik slecht tot zeer slecht!!!! Personeel bij receptie onbeschoft!

Gereisd met partner in juli 2018

we vinden de camping te duur in verhouding tot wat geboden

27-8-2017

we vinden de camping te duur in verhouding tot wat geboden wordt.

Gereisd anders in augustus 2017

Mooie schone camping vriendelijk en behulpzaam personeel

19-8-2016

Mooie schone camping vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd anders in augustus 2016

Een hele prettige, vriendelijke en schone camping in een

16-6-2016

Een hele prettige, vriendelijke en schone camping in een mooie omgeving.

Gereisd anders in juni 2016

muziek en soortgelijke avonden op camping zelf mistten wij

30-7-2015

muziek en soortgelijke avonden op camping zelf mistten wij. verder prima camping

Gereisd anders in juli 2015

Camping Seehof is een mooie goed bereikbare camping met ruime plaatsen. Service is goed oa. nieuw gebouw waar je gebruik van kunt maken om te koken. De gebouwen met toiletten en douches zijn erg schoon en worden vaak schoon gemaakt. Voor de kinderen is dit een superleuke camping met een mooie speeltuin aan het meer met een zandstrandje. Tijdens onze vakantie waren er veel kampeerders met honden, die altijd aangelijnd moeten zijn. We hebben er geen last van ondervonden. Zwemmen in het meer van Schwerin is heerlijk. In Lubstorf, 4 km. verder is een grote supermarkt. We zijn een aantal malen naar Lubstorf gefietst en van daaruit met de trein naar Lubeck en Warnemunde gegaan. Aanraders !!! Of je met de auto, fiets of trein gaat overal prachtige omgeving en veel doorkijkjes op het meer van Schwerin. Schwerin zelf is een prachtige stad welke het bekijken meer dan waard is.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Seehof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Seehof in Seehof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Seehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.