Vakantiepark Seehof

VakantieparkWeer vandaag18°14°

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen9,3

5 reviews over Vakantiepark Seehof in het Nederlands

we vinden de camping te duur in verhouding tot wat geboden wordt.

Oude reviews (archief)

Mooie schone camping

vriendelijk en behulpzaam personeel

Een hele prettige, vriendelijke en schone camping in een mooie omgeving.

muziek en soortgelijke avonden op camping zelf mistten wij. verder prima camping

Camping Seehof is een mooie goed bereikbare camping met ruime plaatsen. Service is goed oa. nieuw gebouw waar je gebruik van kunt maken om te koken. De gebouwen met toiletten en douches zijn erg schoon en worden vaak schoon gemaakt. Voor de kinderen is dit een superleuke camping met een mooie speeltuin aan het meer met een zandstrandje. Tijdens onze vakantie waren er veel kampeerders met honden, die altijd aangelijnd moeten zijn. We hebben er geen last van ondervonden. Zwemmen in het meer van Schwerin is heerlijk. In Lubstorf, 4 km. verder is een grote supermarkt. We zijn een aantal malen naar Lubstorf gefietst en van daaruit met de trein naar Lubeck en Warnemunde gegaan. Aanraders !!! Of je met de auto, fiets of trein gaat overal prachtige omgeving en veel doorkijkjes op het meer van Schwerin. Schwerin zelf is een prachtige stad welke het bekijken meer dan waard is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Seehof in Seehof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Seehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Seehof scoort een 9.03 uit 10 op basis van 259 reviews.