Hotel Ramada Schwerin

• Sauna
Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Ramada Schwerin

• 6els01-07-2011

Als je van verkeerslawaai houdt

Hotel Ramada in Schwerin ligt aan de rand van de stad, is niet erg want door het park heb je een prachtige wandeling naar de stad toe, maar... het ligt aan een grote verkeersader en omdat er geen airconditioning in de kamers is moet je het raam wel open hebben en slaap je dus absoluut niet. Echt verschrikkelijk veel herrie van vrachtwagens die optrekken bij de verkeerslichten of gewoon langsdenderen. Aan de achterkant is een soort van winkelcentrum dus daar is het ook niet echt rustig. Als je tegen lawaai kunt is er niets aan de hand. Kamers zijn ruim en voldoende ingericht.

• 8Maarten10-08-2007

Mooie ruime kamers met zitje, badkamer met bad. Bij aankomst staat er gratis mineraalwater voor je klaar. Het ontbijtbuffet is goed, alleen jammer dat de scrambled eggs uit een fles komen. Het diner in buffetvorm is redelijk, met name bij de hoogdgerechten weinig keus. Het hotel ligt echt in een buitenwijk maar met de auto kom je betrekkelijk eenvoudig in het mooie centrum. Met name het kasteel (o.a. van Prins Hendrik) is zeer de moeite waard.

0 tips over Hotel Ramada Schwerin

0 vragen over Hotel Ramada Schwerin