Hotel Niederländischer Hof

Duitsland, Mecklenburg-Vorpommern, Schwerin

7.8Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Niederländischer Hof voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Niederländischer Hof

• 8.09-01-2014

Voor een korte vakantie, hier!

Ideaal voor een kort bezoek aan de stad. Zeer individuele kamers en prachtige, zeer goede keuken! Arrangementen zijn aan te bevelen. In de kamer met open haard zijn ook de whisky en sigaren bijzonder goed.

• 8.01-12-2013

Een hotel met charme.

We hebben een lang weekend in Schwerin doorgebracht, om een concert te bezoeken. We waren aangenaam verrast door de sfeer van de stad; zeer veel gebouwen uit de tijd van de stichters in zeer goede staat met een zeer mooie oude binnenstad/voetgangerszone. Het hotel is ook gebouwd in 1901 en kan terugkijken op een lange geschiedenis. Men heeft geprobeerd deze charme in het hotel te behouden. Als je het zeer goede restaurant in het hotel wilt bezoeken, moet je van tevoren gereserveerd hebben. Dat geldt ook voor de uitstekende restaurants in de oude binnenstad in het weekend. De omgeving van Schwerin met de vele meren nodigt uit tot uitgestrekte wandelingen en fietstochten.

• 9.16-10-2013

Stijlvol stadshotel - rustige ligging aan het cent

Stijlvol stadshotel is direct gelegen aan de rustige promenade. Restaurant en winkel - en bezienswaardigheden op loopafstand. Gratis parkeerplaats op de binnenplaats. Mooie wintertuin en gezellige hotelbar.

• 8.24-09-2013

Het hotel heeft een goede ligging, dichtbij het tr

Het hotel heeft een goede ligging, 5 minuten van het treinstation en dicht bij de stad en de winkels. Ook de oude stad kan je in enkele minuten bereiken. Naar het kasteel en het Parlement ongeveer een 15 minuten.

• 6.08-07-2013

Helaas maar twee sterren.

We verbleven in kamer 402. Het was zeer moeilijk deze kamer, na tientallen trappen, te bereiken. (voor gehandicapte gasten is het onmogelijk deze kamer te bereiken). De kamer ligt op de begane grond direct aan de hoek van twee lawaaierige straten met kinderkopjes. Daardoor is het er erg lawaaierig... ook 's nachts! Wij hebben ons hier niet op ons gemak gevoeld. Bovendien was de kamer, net zoals de andere kamers in het hotel, toe aan renovatie! Het eten kwam in een driegangenmenu en maakte deel uit van ons arrangement. Het was, laten we zeggen, extreem gekruid... en niet naar onze smaak. Een alternatief werd er helaas niet geboden. Het personeel in het hotel, vooral het personeel bij het ontbijt, leek overdonderd en lichtjes overwerkt... Maar toch was iedereen beleefd en vriendelijk. Al met al waren we erg teleurgesteld met ons verblijf in dit hotel. En we hadden nog gedacht dat we een goede keuze gemaakt hadden voor onze korte trip naar Schwerin. We zullen hier zeker niet meer teruggaan en we kunnen, helaas, lieve Niederländisch Hof, geen aanbeveling geven voor jullie. Als ik sterren moet geven, dan geef ik jullie helass maar twee sterren van de vijf mogelijke sterren:-(

0 tips over Hotel Niederländischer Hof

0 vragen over Hotel Niederländischer Hof