Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag19°13°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor HSZ Speicher am Ziegelsee voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee in het Nederlands

Uitstekend 4 ’ hotel

Albert
3-10-2010

Een vrij nieuw en dus modern hotel. De ligging aan een meer en op loopafstand van het centrum (20 min) We hadden met 4 personen geboekt en ze hadden de indruk gewekt dat de fietsen erbij inbegrepen waren. Dat bleek niet zo te zijn, de fietsen waren slechte bouwmarktfietsen, met 3 versnellingen. De huur hiervan € 10 pd per fiets ! Voor een week zouden we € 200 kwijt zijn geweest, we hebben dus maar niet elke dag gefietst. Het hotel was verder prima, goed Engels ontbijt en ook het diner was uitstekend en niet buitensporig duur. Bediening was ook erg vriendelijk, zoals gebruikelijk in Duitsland is onze ervaring.

Gereisd Met vrienden in september 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadNatuurzwembad

• Afstand tot strand10 km, 15 minuten met de auto

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee in Schwerin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.