Camping Schwaan

13 reviews over Camping Schwaan in het Nederlands

Schitterende camping

Bart,
10-9-2017

Om naar Rostock te fietsen via een schitterend fietspad is het een prachtig vertrekpunt. Mooi sanitair, dat mooi blijft door pasje. Enig min punt is de slagboom. Meerdere keren meegemaakt dat slagboom bij vertrek op de auto kwam. De aanwijzing bij het paaltje voor de slagboom is niet duidelijk. Beheerder deed daar iets te makkelijk over.

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping ligt mooi gelegen in rustige omgeving. Vanuit deze plaats kan je mooie tochten maken naar diverse steden in deze omgeving.ook per trein zijn Rostock en Wustrow goed te bereiken.Ook is hier goed te fietsen.Fietspaden ontbreken meestal. Ben je watersporter,dan zit je op deze camping goed.Aan een rivier. Kano kan je huren.

Beheerders echtpaar bijzonder vriendelijk. Een warm welkom. Het sanitair ziet er prima uit.Schoon etc. Doordat het nog geen hoogseizoen was, was het winkeltje /eetgelegenheid beperkt open. Wij ervaren dit niet als minpunt. Deze camping is zeker om te onthouden. Wij komen er zeker nog eens terug. Wij hebben vijf dagen op deze camping gestaan.

Gereisd met partner in juni 2017

gewoon alles ok zonder poespas..

kassandra,
30-6-2017

een camping zoals het hoort, goede ontvangst, leuke eigenaars, mooie plekken, eettentje met goede verzorging tegen betaalbare prijzen..

kortom een goede plek waar je het zeker naar je zin zult hebben !!

Gereisd met partner in juni 2017

Heel fijne, en rustige camping.

We mochten zelf uit een aantal plaatsen kiezen. De eigenaresse verdeelt haar gasten goed over de langgerekte camping. Bv families met jonge kinderen meer bij elkaar rond de speeltuin en rustzoekers wat verderop...

Leuke speelplaats voor jongere kinderen, en fijn kanoën op het riviertje. Genoeg schaduwplaatsen. Handig systeem bij het douchen, je betaalt achteraf. We zijn langer gebleven dan we gepland hadden.

We mochten eigenlijk geen reclame maken, want dan zou het drukker worden en konden ze misschien niet meer iedereen een plaatsje bieden...en ze willen geen 'nee' verkopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nog steeds de moeite waard!

Sterkedijk
11-8-2012

Drie jaar geleden waren we ook al eens op deze camping en dat is toen zo goed bevallen dat we nu weer geboekt hebben. De camping ligt aan de rivier de Warnow en er is een zandstrandje en een afgeschut stuk zodat kinderen veilig kunnen zwemmen. Verder een leuke speeltuin en ruime staanplaatsen. Goed en schoon sanitair en vriendelijke (nieuwe) eigenaar. Er is nog steeds een klein winkeltje waar je verse broodjes kunt bestellen en een eenvoudig restaurant.

Omgeving is mooi. In Rostock is veel te zien en te beleven en je kunt er bovendien fijn winkelen.

Aanrader, zowel het gebied als de camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
2008

Uitmuntende en Rustige familiecamping!

B. van Vondel en I. van den Elzen
1-8-2008

Voor mensen die een rustige camping zoeken waar de kinderen naar hartelust kunnen spelen, waar het om 11 uur 'savonds gewoon rustig is ZONDER irritantie "Boink-Boink-muziek" een UITSTEKENDE PLEK!!! en Betaalbaar! Aardige campingbeheerder die werkelijk de hele dag aanwezig is. De camping ligt aan het riviertje de Warnow, verhuurt de beheerder ook kano's en bakt 'smorgens zélf de broodjes!

Het badplaatsje RERIK is zéér aan te bevelen (de route NIET via de snelste weg is ERG aan te bevelen!) In SATOW is een ESSO pomp waar LPG getankt kan worden en even verder dan de pomp is de 'Satower mosterei'. Hier kan men tegen zeer voordelig tarief lokale vruchtensappen - per fles - kopen. Vóór 15.00 uur aanwezig kan ook het produktieproces bekeken worden. Tip: Het plaatsje BAUMGARTEN is een mooi klein plaatsje met een geweldig mooie oude kerk in het 'centrum' en ga dan beslist even naar het 'Deutsches Haus' ertegenover, misschien dat aimabele Horst de deur voor u opent en koffie schenkt!

Gereisd met partner in juli 2008

EEN CAMPING OM VAKER TE BEZOEKEN!

Hans & Majella Stijfhoorn te Roden (NL)
20-6-2008

In een schitterende omgeving gelegen camping nabij de Oostzeekust en prachtige steden als Rostock, Wismar & Schwerin. Campingbaas Ralf Lang en zijn medewerkers zorgen voor een prima service, met goede tips voor b.v. fietsroutes, musea, e.d. De camping zelf ligt aan een rustig riviertje, waarin ook gezwommen kan worden. Het restaurantje op de camping is eenvoudig (van Bratwurst tot Schnitzel), maar met een hele vriendelijke bediening en het geeft waar voor je geld. Een verder pluspunt is ook dat wij er met gemak binnen één dag met caravan vanuit NO-Nederland naartoe kunnen rijden. Ideaal voor een weekje er tussenuit. Verder: Duitsers zijn gewoon hele vriendelijke mensen en de prijzen liggen er een stuk lager dan bij ons! Dus doen! Op naar Schwaan!

Gereisd met partner in juni 2008
2007

Leuke camping

Henri
27-10-2007

Leuke camping. De campingeigenaar was zeer correct. De kinderen vonden de speelplaats prachtig. Ze vermaakten zich prima. Omgeving erg leuk. Leuke steden. Vraag de campingbeheerder, hij heeft goede tips. Wismar, Bad Doberan met de erg leuke stoomtrein dwars door het stad rijden. (Tip)Gaan jullie met kinderen, vraag dan naar familiekorting voor het treinkaartje, stuk goedkoper.

Niet ver van de Ostsee, prachtig.

(± 20km)

Gereisd familie in oktober 2007

Prima camping, uitstekende ligging voor uitstapjes naar Hanzesteden of Oostzeekust. Schoon en net sanitair. Zeer behulpzame en vriendelijke campingbeheerder.

Gereisd met partner in juni 2007

Gemoedelijke camping aan het riviertje de Warnow

D. van Schepen
4-9-2007

Gemoedelijke camping aan het riviertje de Warnow. Zeer vriendelijke eigenaar die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bij de receptie aanwezig is. Camping ligt mooi centraal voor bezoekjes aan de oostzeekust terwijl het er een stuk rustiger is dan de campings vlak aan de kust (en ook een stuk ruimer!). Bij mooi weer kun je lekker in het riviertje zwemmen vanaf het privestrandje van de camping.

Mooie speeltuin voor de kinderen.

Gereisd met partner in september 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwaan in Schwaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.