Reviews over Schwaan

Schitterende camping

Bart,
    10-9-2017

Om naar Rostock te fietsen via een schitterend fietspad is het een prachtig vertrekpunt. Mooi sanitair, dat mooi blijft door pasje. Enig min punt is de slagboom. Meerdere keren meegemaakt dat slagboom bij vertrek op de auto kwam. De aanwijzing bij het paaltje voor de slagboom is niet duidelijk. Beheerder deed daar iets te makkelijk over.

Gereisd met partner in augustus 2017

Bezoek aan Rostock en Wismar en Schwerin, Wustrow

Egon,
    1-7-2017

Camping ligt mooi gelegen in rustige omgeving. Vanuit deze plaats kan je mooie tochten maken naar diverse steden in deze omgeving.ook per trein zijn Rostock en Wustrow goed te bereiken.Ook is hier goed te fietsen.Fietspaden ontbreken meestal. Ben je watersporter,dan zit je op deze camping goed.Aan een rivier. Kano kan je huren.

Beheerders echtpaar bijzonder vriendelijk. Een warm welkom. Het sanitair ziet er prima uit.Schoon etc. Doordat het nog geen hoogseizoen was, was het winkeltje /eetgelegenheid beperkt open. Wij ervaren dit niet als minpunt. Deze camping is zeker om te onthouden. Wij komen er zeker nog eens terug. Wij hebben vijf dagen op deze camping gestaan.

Gereisd met partner in juni 2017

gewoon alles ok zonder poespas..

kassandra,
    30-6-2017

een camping zoals het hoort, goede ontvangst, leuke eigenaars, mooie plekken, eettentje met goede verzorging tegen betaalbare prijzen..

kortom een goede plek waar je het zeker naar je zin zult hebben !!

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne plek, zeer vriendelijk en betaalbaar.

Ellen,
    20-8-2016

Heel fijne, en rustige camping.

We mochten zelf uit een aantal plaatsen kiezen. De eigenaresse verdeelt haar gasten goed over de langgerekte camping. Bv families met jonge kinderen meer bij elkaar rond de speeltuin en rustzoekers wat verderop...

Leuke speelplaats voor jongere kinderen, en fijn kanoën op het riviertje. Genoeg schaduwplaatsen. Handig systeem bij het douchen, je betaalt achteraf. We zijn langer gebleven dan we gepland hadden.

We mochten eigenlijk geen reclame maken, want dan zou het drukker worden en konden ze misschien niet meer iedereen een plaatsje bieden...en ze willen geen 'nee' verkopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nog steeds de moeite waard!

Sterkedijk,
    11-8-2012

Drie jaar geleden waren we ook al eens op deze camping en dat is toen zo goed bevallen dat we nu weer geboekt hebben. De camping ligt aan de rivier de Warnow en er is een zandstrandje en een afgeschut stuk zodat kinderen veilig kunnen zwemmen. Verder een leuke speeltuin en ruime staanplaatsen. Goed en schoon sanitair en vriendelijke (nieuwe) eigenaar. Er is nog steeds een klein winkeltje waar je verse broodjes kunt bestellen en een eenvoudig restaurant.

Omgeving is mooi. In Rostock is veel te zien en te beleven en je kunt er bovendien fijn winkelen.

Aanrader, zowel het gebied als de camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
Schwaan scoort een 7,8 uit 10, op basis van 2 reviews