Camping Am Leppinsee

CampingWeer vandaag21°15°
9,5

1 review over Camping Am Leppinsee in het Nederlands

geweldige ervaring en unieke plek

mike van Kuik
23-8-2017

Deze camping mooi gelegen in het bos grenzend aan de leppinsee is een geweldige camping. Heerlijke twee weken gehad. Mooie kano-routes, heerlijk zwem -en viswater en mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in het natuurreservaat. De croissants en broodjes in de ochtend zijn trouwens ook uitstekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Leppinsee in Schillersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Leppinsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Leppinsee scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.