Hotel Breeger Bodden

Hotel Breeger Bodden
7,7

34 reviews over Hotel Breeger Bodden in het Nederlands

Met vrienden

Ik ben er een keer geweest, maar zal hier niet mee

Piepot
11-9-2018

In het dorp is niks te doen, enkel bij de haven is het leuk.

Rustig hotel dichtbij de haven. Het hotel heeft een mooie tuin waar in de avonduren bij goed weer ook geserveerd wordt. Heel rustige eigenaar die prima kan omgaan met grote groepen mensen. het eten was in buffetvorm en er was volop keuze zowel voor vis-vlees en vegetariche gerechten. Ontbijt was meer dan ruim voldoende met heerlijke koffie. Prettig dat je de avond van tevoren extra broodjes kon bestellen om mee te nemen in een lunchzakje. Vriendelijk personeel. De eigenaar Fabian en zijn vriendin zijn een goede gastheer en vrouw! Bedankt!

Met kerst is Rugen een beetje uitgestorven

Ad de Groot
31-12-2016

Niet meer van deze tijd is 1,- per dag betalen voor wifi, misschien omdat we met een touroperator kerstreis waren? Het hotel is functioneel, ruime kamer, schoon, en het eten is ok. Het personeel was niet echt gepassioneerd bezig met de klant vond ik, men volhard in soms onbegrijpelijk regels (vaste tafels bijvoorbeeld). Voor de avonden is de "bar" (meer een zaaltje) niet gezellig, muziek op de zachtste stand. Jammer. Kortom: Hotel best ok, maar men zou wat meer van klanten moeten houden.

Fabian, Hotelier / Eigenaar, 17-5-2017

Hallo meneer de Groot, dank voor uw review. Wij hebben enige tijd geleden nieuw internet geinstalleerd omdat het oude systeem niet goed werkte. Dit heeft ons aardig wat geld gekost en stonden voor de volgende keuze: òf we maken de kamerprijs duurder òf we laten alleen die gasten die het gebruiken een kleine vergoeding betalen. Het kost € 1,- per dag, € 2,50 voor 3 dagen of € 5,- voor de gehele week. Dat is nog geen € 0,72 per dag...

Op de eerste avond of ochtend (afhankelijk of de avondmaaltijd op de aankomstdag bij ons genuttigd wordt) geven wij de gasten de eerste avond een plekje. Wat u de dagen erna doet is ons volkomen egal. U kunt zitten waar u wilt. Uiteraard wel een tafel die voor jullie groep ingedekt is maar niet op een tafel die voor een ander reisgezelschap gereserveerd is. Onze "Aufenthaltsraum" is idd voor de avonden gedacht zodat wij in het restaurant kunnen schoonmaken en indekken voor het ontbijt van de volgende dag. De muziek staat zeker niet op de zachtste stand, maar onze Nederlandse gasten zijn over het algemeen erg luid. Niet dat wij dat erg vinden, maar zodra ik de volume omhoog gooi gaat het volume van onze gasten ook omhoog zodat ik vervolgens de volume weer omhoog moet draaien...? U had toch ook even kunnen vragen of de muziek iets harder gezet kon worden? Ik had dat zeer zeker niet geweigerd.

En zeer zeker houden wij van onze gasten (wij zien jullie zelfs niet eens als klanten zoals u schrijft) en zijn wij ons er terdege van bewust dat wij zonder gasten niet kunnen bestaan.

Rest mij U alleen nog een fijne dag te wensen!

We hebben een aantal aanbieders voor Breeger Bodden voor je op een rij gezet:

Kamer en het eten waren prima.

B.Harmsen
23-10-2016

Eerste dag ontbijt pas om 08:30uur vond ik te laat i.v.m. mijn medicijn gebruik, maar werd prima opgelost.

nooit meer

Mevr.Beckers
14-9-2016

1.kamer was goed,behalve niet slapen kunnen,da deze over koeling ligt,kmr.117

morgens klacht bij leiding,maar andere kamer was niet mogelijk,wat ik betwijfel.Door wisseln met onzer chauffeuse Anneke deren kamer,nr.123.kamer was zeer klein 2,2x2,2 plus douche en wc ruimte.Bed:matras doorgelegen,lattenboden ook,in de eerste nacht de latten allemal recht gelegt.morgens was de geluidpegel heel hoch,da kamer aan de trap lag endoor het vroege gebruik van de eetzaal was het niet mogelijk langer als 6 uur in de morgen te slapen.

Leiding van het hotel was deels gastonvriendelijk.

Hotel ligt aan een kleine hafen en aan strand komen is heel tijdrovend

Eten prima, kamer minimaal

G.de Lange
31-8-2016

Het gaat hoofdzakelijk over de kamer die ons werd toegewezen bij ons verblijf van 13 t/m 19 augustus 2016. Het kamernummer was 04.

Wij behoren niet meer tot de allerjongsten. Mijn vrouw is 76 jaar en ik ben 80 jaar. We zijn verre van hulpbehoevend dus daarvoor hebben we geen behoefte aan iets bijzonders.

Onze kamer lag pal aan de toch wel drukke straat en dat gaf zo veel lawaai dat het raam 's nachts open geen optie was. Enige andere ventilatie was niet aanwezig.

Vlak naast het raam stond op een speciaal daarvoor ingericht plekje een vuilcontainer; een reden te meer om de ramen gesloten te houden.

De kamer was veel te klein voor twee volwassen mensen. Naast de bedden kon je amper lopen laat staan een stoel plaatsen om naar de tv te kijken.

Onder de tv stond een bureautje met twee stoelen. Maar er was amper ruimte om deze stoelen naar achteren te plaatsen want dan kon niemand er meer door. En naar de tv kijken leverde een stijve nek op. Voor persoon twee was ook het toilet onbereikbaar geworden.

Het toilet en doucheruimte was ook erg klein. Er was ook geen ventilatie zo dat na het douchen scheren er niet in zat voor een beslagen spiegel, ook al door de slechte verlichting. Uit de douche stappend was er een redelijk gevaar van uitglijden. De hoge instap van de douche werkte hier aan mee. Een paar rubbermatjes doen in zo'n geval wonderen. Na het douchen afdrogen ging gepaard met het open en dichtklappen van de wc bril. Deze werd met de bewegingen van de handdoek meegetrokken.

Een brandmelder was niet aanwezig. De noodzaak hiervan werd duidelijk op de terugweg tijdens een overnachting in Hamburg.Daar werd na een brandalarm iedereen naar buiten gedirigeerd.

Als deze kamer 04 aan jonge mensen wordt toegewezen zullen ze zich misschien makkelijker aanpassen. Maar wij vonden het een domper op ons verblijf in Rügen, waar het overigens goed toeven is.

Van de, in de folder genoemde vriendelijkheid hebben wij ook niet veel gemerkt. Kort en zakelijk was onze indruk. De bedienden spraken alleen hun geboorte taal en dat was geen Engels, Duits en vanzelfsprekend ook geen Nederlands. Weinig contact dus en niet erg uitnodigend.

Wij adviseren: Doe er iets mee zodat volgende gasten deze ongemakken niet hoeven te ondergaan. Zet in kamer 04 een eenpersoonsbed dan kan de bewoner net uit de voeten. Pas de ventilatie en verlichting aan en zorg voor anti slipmatjes in de doucheruimte.

Zorg ten slotte voor een brandmelder, safety first.

Hartelijke groeten van de fam. de Lange

Fabian Bezema, Hotelier / Eigenaar, 4-9-2016

Weet van te voren niet hoe mijn -vooral oudere gasten eruit zien, laat staan hoe hun lichamelijke conditie is- daarom probeer ik altijd de oudsten v/e kamer op de begane te voorzien.

Vuilcontainers staan 1x per 2 week aan de straat, andere plaats = helaas niet mogelijk ivm verlaten parkeerplaats..

Ventilatie: in de muur boven de douchecabine.

Rubberen matjes: bij de receptie te verkrijgen. Staat vermeld in het blauwe informatiemapje. Uiteraard kunt u ook altijd ter plekke uw mond even open doen dan had u op de 1e avond al een matje gekregen.

Brandmelder: onzichtbaar aanwezig in het gehele gebouw.

De kamer was een 1pk maar we hadden zoveel aanvragen voor 2pk's op de begane grond dat we dat om die reden veranderd hebben.

Personeel spreekt Duits en Pools maar dat laatste sprak u niet. Wij spreken ook Nederlands.

Toch jammer dat u uw ongenoegen niet ter plekke kenbaar maakt!

Helaas mag mijn antwoord maar 1000 karakters hebben vandaar "wederom" mijn zakelijkheid...

Mvg

Super plekje

A huizer
15-6-2016

Geweldig hotel, schoon en rustig vriendelijk personeel .omgeving geweldig, een aanrader voor iedereen ook voor natuur liefhebbers.

Pieter
8-6-2016

De haven was zo mooi en je had bij mijn kamer een balkon

Dit nooit meer!!

Ellie
16-5-2016

Was er met een excursiereis met drie overnachtingen. Zeer afgelegen, niets in de omgeving. Hotel zonder lift, Kamer matig, bed was slecht en er was in de badkamer nog geen haakje om je handdoekje op te hangen. Eten was zeer matig.

Eigenaar was een zeer onvriendelijke man.

Voor mij geen aanrader

Fabian Bezema, Hotelier / Eigenaar, 31-5-2016

Hallo en goedenvond,

het blijft jammer dat er na ons meningsverschil waarbij ik u mijn excuses heb aangeboden (zelfs nog een tweede keer op mijn voorstel waar uw tafelgenoten bij zaten) ineens niks meer klopt. Kijk dat u mij onvriendelijk vindt dat is erg jammer, maar dat ineens de kamer matig is, het eten matig is, het hotel geen goede ligging heeft en weet ik wat nog meer, dat is natuurlijk dikke onzin. Maar ik snap het natuurlijk wel, zo komt uw ongenoegen nog iets duidelijker over. U heeft zelfs 2x een beoordeling gestuurd, waarvoor dank! Een ieder die hier op zoover de beoordelingen leest snapt dat dit een op zich staand incident is geweest...

Maar toch blijft het jammer...

Hartelijke groet,

Fabian Bezema

Geert en Ina Nuus
6-9-2014

In onze zoektocht naar een goed en betaalbaar hotel zijn we bij Gasthof “Breeger-Bodden” terechtgekomen. Gelijk bij onze aankomst voelden wij ons er thuis. Jullie zijn ongelooflijk lieve en aardige mensen. Het heeft geheel aan onze verwachtingen voldaan. Het eten was goed en ruim voldoende evenals de hotelkamer met het prachtige (balkon) uitzicht op de “Breeger-Bodden”. Het allerbeste vonden wij de gastvriendelijkheid. Hierin scoren jullie een dikke tien. Over het geheel genomen zijn jullie je “Zoover” beoordeling meer dan waard. We bevelen jullie hotel dan ook van harte aan.

We hebben een aantal aanbieders voor Breeger Bodden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Breeger Bodden in Rügen Eiland (Oostzee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Breeger Bodden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.