8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Hotel Sonne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Steigenberger Hotel Sonne in het Nederlands

Midden in stadscentrum

nanno S. van der Wiel
30-4-2014

Hadden eerst kamer 127. Ruime kamer met bureau en zitje met 1 clubfauteuil. Badkamer met toilet en douchecabine. Uitzicht op binnenplaats . Daarna kamer 303. Zeer ruime kamer met 2 ramen die uitzicht gaven op de Markt en 2 ramen met uitzicht op de zijstraat. Groot bureau en zitje met 2 clubfauteuils. Bedkamer als die bij kamer 127. Onder hotel is een parkeergarage (13 euro per dag). Hotel heeft een sauna.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand10 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Hotel Sonne in Rostock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Hotel Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.