Hotel Pentahotel Rostock

9Fenomenaal

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pentahotel Rostock voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Pentahotel Rostock

• 9Jacq01-07-2011

Prima hotel, geweldige ligging

Pentahotel in Rostock is een prima hotel om te vertoeven. Direct in het centrum gelegen. Personeel heel vriendelijk, kamers zijn heel mooi ingericht

Met vrienden

• 9ad17-10-2010

heel goed !

7 nachten in dit hotel verbleven. Ligt in het hartje van rostock, je stapt de deur uit en je bent op de marktplaats. In de onmiddellijke nabijheid keuze genoeg uit allerlei restaurantjes waar je prima kunt eten. Op dineren in het hotel zijn ze niet voorbereid, niet doen. Ontbijt is prima, zelf een glaasje prosecco bij het ontbijt. De kamers zijn ruim, schoon en modern ingericht. Jammer dat er geen kluisje was en wat weinig opbergruimte. Badkamer ruim en schoon, een regendouche aanwezig. Mooie uitstapje mogelijk zoals naar warnemünde, schwerin, wismar, het eiland rügen enz. Ons geen dag verveeld.

• 9Hilluk29-08-2010

Eindeloos hotel in centrum van de stad

Mooie moderne kamers in een moderne ambiance aan het centrale plein van de stad. Vriendelijke bediening en goed restaurant.

• 9PieterB26-07-2009

Een absolute aanrader.

Het moderne hotel ligt op slechts enkele tientallen meters van het leukste plein van de stad. Je kunt shoppen in het winkelcentrum op de begane grond, en parkeren in de garage eronder. Er zijn volop restaurantjes in de directe omgeving, maar onze favoriet was toch de Altstadter Stuben aan de Altschmiedestrasse. Maar wel eerst heerlijk ijs eten bij Eiscafe Milano, pal onder het hotel. Wat ons betreft een absolute aanrader. Het cijfer voor de prijs/kwaliteit hangt natuurlijk af van waar je dit hotel boekt, maar was in ons geval een dikke 9.

0 tips over Hotel Pentahotel Rostock

0 vragen over Hotel Pentahotel Rostock