Vakantiepark Müritz

Vakantiepark
Vakantiepark Müritz

• Onderkomen8,5
  • Activiteiten7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Müritz voor je op een rij gezet:

Neckermann

• Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Mooie ruime vakantiewoningen, voorzien van alle luxe, inclusief sauna en whirlpool. Direct aan meer, met strand. Watersportmogelijkheden en kanotochten. Nationaal park met fiets en wandelmogelijkheden. Omgeving zeer geschikt voor natuurliefhebbers, rustzoekers en vogelaars. Park is ruim opgezet.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Rustig familiepark, niet echt voor jongeren, meer voor natuurliefhebbers. Ruime bungalows met privacy. Naast een nationaal park met fiets en wandelmogelijkheden. Je kunt ook bootjes huren om het meer op te gaan.

Personeel is vriendelijk, maar je moet zelf overal om vragen, denken niet mee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Müritz in Rechlin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Müritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.