Hotel Pension Klaus Störtebeker

Kleine hotelsWeer vandaag12°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Klaus Störtebeker voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pension Klaus Störtebeker in het Nederlands

2008

onverwacht mooi

Ivonne
29-9-2008

Geboekt via internet was het even zoeken naar het pension. Het ligt aan een doodlopende weg in 'n gehucht, in het donker moeilijk te vinden.'s Avonds stond de baliemedewerkster gasten via de mobiel binnen te loodsen. Als je de hoek omgaat zie je een vriendelijke voorgevel. Leuke ontvangst, mooie kamers met bad. Goed verzorgt ontbijtbuffet. Mooi zwembad waarboven ook 'n aantal kamers. In de serre met schitterend uitzicht smaakt het ontbijt nog beter. Kortom, een aanrader op een mooi eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Klaus Störtebeker in Ralswiek/Jarnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Klaus Störtebeker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.