Hotel Pension Klaus Störtebeker

HotelWeer vandaag22°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Klaus Störtebeker voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pension Klaus Störtebeker in het Nederlands

Licht und Schatten

TTLD
7-7-2011

Die super Lage zu den Störtebeker-Festspielen in Ralswieck überdeckt leider einige Mängel im Hotel selbst. Die Sauberkeit steht in keinem Verhältnis zum Preis. Unter einem Zimmer mit Terasse stellt man sich sicher auch etwas anderes vor. Der im Prospekt gepriesene Streichelzoo ist ein abgesteckter Zaun mit 3 Kaninchen und im schwer findbaren Fitnessraum muss man an deponierten Getränkekisten vorbei. Auch der Service könnte besser sein, das liegt aber nicht am Personal selbst, sondern an der Organisation.

Im Frühstücksraum regnet es rein und das könnte ich jetzt noch fortsetzen. Aber sehr positiv: Das Frühstück selbst ist sehr ausreichend und gut.

Eigentlich schade, vor vielen Jahren war auch hier alles besser. Offenbar hat sich die Geschäftsführung entschieden, nichts mehr "reinzustecken". Nun wir werden künftig fernbleiben.

2008

onverwacht mooi

Ivonne
29-9-2008

Geboekt via internet was het even zoeken naar het pension. Het ligt aan een doodlopende weg in 'n gehucht, in het donker moeilijk te vinden.'s Avonds stond de baliemedewerkster gasten via de mobiel binnen te loodsen. Als je de hoek omgaat zie je een vriendelijke voorgevel. Leuke ontvangst, mooie kamers met bad. Goed verzorgt ontbijtbuffet. Mooi zwembad waarboven ook 'n aantal kamers. In de serre met schitterend uitzicht smaakt het ontbijt nog beter. Kortom, een aanrader op een mooi eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Klaus Störtebeker in Ralswiek/Jarnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Klaus Störtebeker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Klaus Störtebeker scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.