Camping Meiersterstersterster

Meer camping info

13 reviews over Camping Meier

• 2018
      7Uwe Landerbarthold02-06-2018

Eenvoudige, nette, wel dure camping, hartje Rügen.

Het klopt dat de camping te duur is. Op 1 juni begint het hoofdseizoen. We betalen 34 per nacht voor 2 personen, hond, auto caravan. Daar komt 12 euro bij toeristenbelasting. Twee volwassenen, een hond.We hebben een ruime plaats. Afstand tot sanitairgebouw en restaurant is max 300 meter. Restaurant is goed, mensen zijn vriendelijk. Prora en Binz liggen op loopafstand. Wel veel muggen, het restaurant op de camping heet niet voor niets " Zuhr Mücke".

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

4Rob02-11-2016

Geen aanrader

Camping ligt zeer dicht bij onbewaakte spoorwegovergang. Dat levert veel luid toeterende treinen op. We vonden deze camping via een oud boekje van rustiek kamperen, maar die beschrijving is sterk verouderd. Geen mogelijkheid om zelf plaats te kiezen, terwijl er echt wel ruimte was. Moesten verblijfsbelasting vooraf contant betalen, toen wij (onder meer vanwege die trein) eerder vertrokken kon dat niet gerestitueerd worden. Internetkosten alleen steeds met één apparaat, daarbij werd in eerste instantie twee keer het tarief gerekend dan vooraf aangekondigd.

Ligging tov Binz wel leuk.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 5Ellen20-08-2016

Te duur voor die plek, klantonvriendelijk

Ook wij vonden de ontvangst niet echt vriendelijk, en moesten van tevoren betalen. Plaatsen beetje scheef en niet heel groot, sanitair in orde. Jammer dat douches om 23 uur gewoon afgesloten werden. Niet echt gedkoop, en douchen extra betalen.
      Wel dicht bij het strand en fietsen in de regio ook goed te doen. Wij hadden 2 gig Internet gekocht, maar men vertelde er niet bij dat je maar op 1 apparaat tegelijk kon internetten. Moest je 2 keer 10 min wachten voor bv van je telefoon naar tablet kon schakelen. Op de vraag bij de receptie waarom dat zo was, kwam het antwoord dat we dan nog maar een kaartje erbij moesten kopen. Dan konden we tegeijk. Heel klantonvriendelijk. Al met al vonden wij de sfeer niet zo prettig en deze camping geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 4Sylvie Vd Ende07-08-2016

Onsympathieke camping

Wat een nare campingbeheerder. Onsympathiek ontvangst. Snauwerige man en alles is hem teveel. Kan beter ander beroep kiezen. Plekken zijn heel krap voor die prijs. 2 nachten gestaan. 11.00 uur in de ochtend moesten we eigenlijk weg zijn maar we waren nog bezig. 11.10 uur stond meneer met de medeling dat we moesten vertrekken. Het gaat er om plekken vrij te houden voor aankomst van de volgende veerdienst vanuit Zweden. Puur zakken vullen dus .

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6Piet van den Broek13-07-2015

Onvriendelijke, zakelijke ontvangst

Onvriendelijke, zakelijke ontvangst. Vooraf moeten betalen. Geen keuzemogelijkheid van een plek, terwijl er voldoende vrije plekken waren. Camping is niet goed onderhouden.

Gereisd met partner in juli 2015

• 4Miranda07-11-2013

Vreselijke camping

Bij aankomst bleek dat er nog maar een plek was en die ging alleen weg voor 5 nachten (een dag later was er plek zat). We waren al de hele dag onderweg dus accepteerden nadat we de plek hadden gezien. Balen. Laat ik positief beginnen: sanitair gebouw is keurig, maar je moet dus 50c voor 3 minuten douchen betalen! En dat terwijl de camping niet echt goedkoop is. De ligging is goed qua strand en omgeving, maar ligt naast het spoor en ivm een onbewaakte overgang toetert iedere trein als die in de buurt is (van 7 tot 23 uur!). Dat hebben we dan ook gebruikt om ons verblijf naar 3 dagen te verkorten (ging met moeite), onvriendelijk personeel. De wegen zijn stoffig en de plekken voor tenten zijn wel afgebakend met planken maar staan onder de bomen, hele dag geen zon te zien. Verder is er een schommel en een tafeltennistafel voor de kinderen. Viel allemaal zeer tegen, niet goed voor de vakantiestemming!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 4Jessie18-10-2012

Zeer onvriendelijke campingbaas!

Hier een nacht gestaan in het najaar, zeer onvriendelijke campingbaas, lijkt je continu in de gaten te houden, terwijl er maar een paar rustige oudere gasten waren, zeer onterecht. Erg duur, 30 euro en dat in oktober! Afwas gebouwtje: het water stroomt 3 seconden en het automatische licht springt continu uit, je krijgt het gevoel dat de gast geen kosten mag maken. Absoluut een Afrader deze camping!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6henk en marie21-08-2012

camping met onvriendelijke leiding

in augustus 2012 , 4 dagen op de camping gestaan , camping ligt dicht bij zee en op fietsafstand van bins. Plaatsen zijn ruim maar met meer zand dan gras. Leiding zeer strak en je hebt steeds het gevoel dat ze je er alleen maar voor de centen hebben. Er kan alleen contant worden betaald , geen pin aanwezig.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Jo Steenhuis14-08-2008

Leuke camping

Leuke camping waar goed in te vertoeven prima keuken vooral de gebakken schol heerlijk en niet duur goed glas wijn en bier en ook vooral voor normale prijzen

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9brink04-08-2008

goede camping dicht bij zee

camping ligt op een open plek in een bos tussen Binz en Sassnitz, op loopafstand van 'de kolos van Prora'en het mooie Oostzeestrand. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan krijtrotsen en Arkona en Binz, Gören en het Monchgut - ook op de fiets. Alleen broodjes te koop; geen winkel - wel in Binz, 3 km. Plaatsen zijn wisselend van grootte en privacy, reserveren ook in voorseizoen zeer gewenst. Sanitair is perfect.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2008

1 tip over Camping Meier

• henk en marie, 21-08-2012

bins is een leuke badplaats met een mooi strand.

0 vragen over Camping Meier