Camping Zuruf

2 reviews over Camping Zuruf in het Nederlands

Midden in de natuur

Jan
9-10-2013

Prachtig gelegen aan de Pauer See! In het groen en aan een schoon meer, het water is als het ware te drinken. 24 soorten vis. Géén industrie aan de Mecklenburgische Meren. Hoe schoon wil je t hebben? De sanitaire voorzieningen zijn nieuw en schoon! Geen oude rommel meer. Familie bad, invaliden bad / toilet, alles aanwezig. Kiosk voor de verse broodjes, ijs, worstjes, patatje, bier enz. enz. 's avonds een donkere hemel met enorm veel sterren. Géén lichtvervuiling in de buurt. Vogels, nachtegalen, in het voorjaar hoor je ze zingen, een groot concert! Boomklevers op twee meter vóór ze weg vliegen, vliegenvangers enz. enz. Volop NATUUR. Een paradijs voor watersporters, ligplaatsjes bij de camping, Jachthavens in de omgeving. Veel Duitsers ja, omdat de Nederlanders dit prachtige gebied nog niet kennen. "Oostduitsers" zijn aardig in de omgang. Restaurants voldoende in het dorp 3km.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Zuruf valt eigenlijk tegen

William
10-9-2009

Zeer gevarieerde plekken, van uiterst klein tot redelijk van afmeting. Het grote sanitairgebouw (kleine heb ik niet bezocht) heeft goed ruim sanitair met toiletpapier èn douche-munten. Nadeel, is alleen toegankelijk met een sleutel. En is tijdens schoonmaakperiodes 2x daags langdurig afgesloten (natuurlijk juist tegen bedtijd). Beperkt 'strandje' met helder zwemwater. Weinig nederlandse, overwegend duitse kampeerders. Zat half juli '09 helemaal volgeboekt, ook de minuscule plekjes. Zuruf houdt van 13 tot 15.00 uur "Mittagsruhe" en is dan afgesloten. (Irritante eigenaardigheid.) Vanwege de hoge bomen blijft het lang vochtig na een bui, meer dan voldoende muggen en ander vliegend spul dus! Grote supermarkten in de nabijheid en eettentjes in Plau.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zuruf in Plau am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zuruf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.