Camping Am Salzhaff

Laatste review

Prachtige ligging

jildaudijkstra,
12-8-2013

Een strandcamping waar wij de enige Nederlanders waren (verder alleen Duitsers). We hadden met onze camper een prachtige ligging vlakbij het strand en de Oostzee. Er is een kite-en surfschool op de camping, en deze sporten werden dan ook veelal beoefend daar. Er was net een nieuw sanitairgebouw opgezet die prima en schoon was. Er waren ook nog 2 oude toiletgebouwen die erg vies waren en stonken. Er zou ook een cafe zijn, maar deze was nog niet klaar. Er is een kleine winkel aanwezig op de camping (met verse broodjes) en een mini speeltuintje voor kinderen (2 glijbanen en een schommel). Je kunt de steden Wismar en Rostock bezoeken, beide de moeite waard.

1 review over Camping Am Salzhaff in het Nederlands

Prachtige ligging

jildaudijkstra
12-8-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Salzhaff in Pepelow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Salzhaff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.