Reviews over Ostseebad Rerik

Grote rustige camping met toegang tot de Oostzee.

Dolf,
    25-8-2018

Ostseebad Rerik is een mooie camping, direct aan de Oostzee. Houdt daar rekening mee: de avonden zijn frisser dan op een landcamping en de temperatuur overdag is ook enkele graden lager dan verder het land in. Vanaf de camping kun je afdalen naar het (steenachtige) strand, waar je uitzicht hebt op de steile witgele kalkkust. Hoewel een grote camping was het bij aankomst (ca 20 mei) vrij kiezen; een paar dagen er na was de camping tjokvol maar wel opvallend rustig. Dus kan plaats bespreken verstandig zijn.

Fantastische camping in een prachtige rustige omge

Van Asselt,
    14-6-2018

Vriendelijk personeel, prachtige sanitairgebouwen, dichtbij strand. Zorg wel voor waterschoentjes, veel steentjes op het strand. Winkel op de camping is goed gesorteerd en prijzen vallen mee. Omdat er veel gasten waren stonden we op het tenten terrein met onze caravan. Mooie grote plaats, met electriciteit en met uitzicht zee. Helaas wel wat verder verwijderd van de toiletten. Mooi fietsgebied en mooie plaatsen in de buurt.

Volgend jaar weer, in het voorseizoen

Ina,
    8-5-2018

Heel mooie camping met afgebakende plekken die groot zijn..

Een fantastisch toiletgebouw. Vriendelijk personeel.

Prachtig

gribus,
    18-9-2016

Het is een prachtige camping met vriendelijk personeel. Vooral in het winkeltje en het restaurant. Heel weinig Nederlanders. Fietsen meenemen heerlijk op de fiets naar Rerik en Kuhlungsborn. Er zit wel een flinke klim in het fietspad dus even afzien. Maar het is de moeite waard. De omgeving doet denken aan de Eifel in Duitsland.'s Avonds samen romantisch naar de ondergaande zon kijken op het strand. Wij hadden een plaatsje dat we uitzicht hadden op de Ostsee. Wakker worden, raam open en de guur van de zee, heerlijk toch. Alleen was het toen wij er waren te koud voor de tijd van het jaar, maar dat had heel Europa last van. O, ja wij moesten een paar dagen eerder weg en zonder te vragen waarom kregen we het geld voor die dagen terug.

Fantastische camping met super toiletpaleizen

DrentseKei,
    30-5-2016

Echt een aan te bevelen camping, ligt direct aan de Oostzee, leuk ingedeeld, goede kantine met niet dure menukaart. Heeft de beschikking over 4 toiletgebouwen, waarvan 3 grote die de naam 'toiletpaleis' zouden verdienen. Smaakvol, allerlei snufjes, duurzaam etc etc. Overal vriendelijk personeel. Voor en naseizoen ACSI kaart waardoor 17 euro per nacht incl. goed Wifi.

Ostseebad Rerik scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews