Camping Kühlungsborn

Meer campinginfo

14 reviews over Camping Kühlungsborn

• 8sirac29-08-2016

camping meteen aan zee

Mooie camping met goede ligging, meteen aan zee. Alles is goed georganiseerd en loopt op rolletjes; sanitair keurig. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. De standplaatsen zijn niet zo groot, en als het druk is heb je weinig privacy. De wifi op de standplaats werkt fantastisch (3,95 per dag). De camping heeft de sfeer van een vakantiepark. Dat vonden wij minder aantrekkelijke, omdat we liever een wat kleinere camping bezoeken.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10M Smit22-05-2016

Prachtige camping aan de oostzee

Mooie camping direct aan de oostzee. Schitterend en heerlijk verwarmd sanitair. Supermarkt direct naast de ingang. Ruime plaatsen. Je wandelt zo de plaats Kuhlungsborn in met mooie boulevard en veel restaurantjes. Naast receptie ook fietsenverhuur. Vriendelijke receptie en ook direct vanaf de camping de pizzeria. Wij hebben hier enorm genoten en komen zeker nog een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Math03-07-2015

Gigantisch mooie camping.

Ik kan geen minpunt bedenken over deze camping. Schitterende locatie en plaatsen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair is beter dan menig hotel. Strand is niet breed maar gigantisch schoon.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Jan14-09-2014

Prima camping op mooie locatie

Goed verzorgde camping met mooi en schoon sanitair. Ligging direct aan de zee en op loopafstand van dorp. Mooie plekken voor caravan en campers, soms wel lastig ivm bomen. Eetgelegenheid op camping vond ik niet geweldig, wel genoeg eetgelegenheid in de directe omgeving. Hadden gereserveerd, let wel bij aankomst gelijk alles betalen. Deze camping was heel goed bezet en zonder reservering moeilijk een plaats te krijgen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7Lilian21-09-2008

prima camping bij leuk plaatsje

Uitstekende camping, glanzend nieuw en ruim sanitair, plaatsje zelf (kuhlungsborn) ben je zo via strand/bospad, veel restaurantjes rondom de camping en in plaatsje zelf. Wel erg keurig allemaal. Geen kroegen/discotheken, rond elf uur licht uit en slapen, handjes boven de deken, zo'n plaatsje. Voormalig oostduits kuuroord voor de happy few, nu allemaal gerestaureerd, gepoetst en wachtend op ontdekking. Stadje heeft mooie gebouwen uit het fin-de siecle. Smal maar schoon en lang strand ook grenzend aan de camping, gemeente heft via een soort parkeermeters 'strandbelasting' maar campinggasten betalen niet met campingpasje. Camping ook erg veilig: hek rondom, alles afgesloten. Nadeel: tussen twaalf en twee is niet alleen receptie maar ook slagboom dicht voor alles en iedereen, ook voor gasten op de camping. Supermarkt naast de ingang, erg handig. Al met al prima voor een rustig weekje, wie 's avonds en vooral 's nachts wat leven in de brouwerij zoekt moet een andere bestemming zoeken.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden