Hotel Travel Charme Nordperd & Villen ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Claudia

Geweldig hotel, echt een aanrader!

Claudia,
16-6-2013

Het hotel ligt in het centrum van Göhren op het eiland Rügen, vlakbij het strand met boulevard, restaurants en winkels. Vanuit het hotel uitzicht op zee. Het hotel heeft een fantastisch wellness landschap met sauna, stoombad en zwembad. Verder een heerlijke zonneweide met uitzicht op zee. Alles is zeer schoon, fris en netjes. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je er meteen helemaal thuis en bovenal voel je je welkom en een gewaardeerd gast. Kortom, uitmuntende service! Het ontbijt en het dinerbuffet is uitgebreid, goedkoop en overheerlijk. Echt een aanrader voor een relax weekje aan zee!

Gereisd met partner in juni 2013