Hotel Travel Charme Nordperd & Villen

We hebben een aantal aanbieders voor Travel Charme Nordperd & Villen voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit

1 review over Hotel Travel Charme Nordperd & Villen in het Nederlands

Geweldig hotel, echt een aanrader!

Claudia
16-6-2013

Het hotel ligt in het centrum van Göhren op het eiland Rügen, vlakbij het strand met boulevard, restaurants en winkels. Vanuit het hotel uitzicht op zee. Het hotel heeft een fantastisch wellness landschap met sauna, stoombad en zwembad. Verder een heerlijke zonneweide met uitzicht op zee. Alles is zeer schoon, fris en netjes. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je er meteen helemaal thuis en bovenal voel je je welkom en een gewaardeerd gast. Kortom, uitmuntende service! Het ontbijt en het dinerbuffet is uitgebreid, goedkoop en overheerlijk. Echt een aanrader voor een relax weekje aan zee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travel Charme Nordperd & Villen in Ostseebad Göhren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travel Charme Nordperd & Villen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travel Charme Nordperd & Villen scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.