Ostseebad Göhren

Reviews over Ostseebad Göhren

Een fijn badplaatsje!

Claudia,
    16-6-2013

Voor wie houdt van zee, strand, kleine restaurantjes en winkeltjes, Duitse gezelligheid en van wandelen en fietsen, is dit een heerlijk plaatsje! Er zijn diverse ijssalons en terrasjes. Het is er heel rustig. Na 22:00 uur is er geen mens meer op straat. Je kunt hier nog genieten van stilte!

Gereisd met partner in juni 2013

mooie gezellige badplaats

G.,
    14-10-2011

Goehren is een mooie badplaats aan de Ostsee. Het is redelijk toeristisch. De hoofdstraat is heel gezellig met verschillende eetgelegenheden en winkelstjes. Het heeft een mooi strand. Je kan van hieruit helemaal naar Sellin lopen dat is ongeveer 5 km. De huizen zijn gebouwd in de typische badhuisstijl, wit met houten erkers. Heel mooi. De omgeving van Goehren is mooi om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2011
Ostseebad Göhren scoort een 8,9 uit 10, op basis van 17 reviews