Hotel Smart Binz

Laatste review

Hotel Smart via I-net geboekt. Prima locatie vlakbij strand en uitgaans-/winkel gebied. Rustige ligging. Werden door manager zelf rondgeleid en geinformeerd over belangrijke zaken in en om het hotel. Kleinschalig Hotel met zeer goede service.

Goede kamers incl zeer schone badkamer,alles in Hotel is netjes en schoon. Jammer dat er geen airco is. Probeer een (SMART) kamer op achterzijde te krijgen deze ruimer en koeler! Ontbijtruimte is klein zorg dat je op tijd bent, ontbijten is van 8 tot 10 uur en er is weinig plaats. Buffet is rijkelijk gevuld veel verse vleeswaren en kazen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een goed adres en niet te duur.

1 review over Hotel Smart Binz in het Nederlands

Prima Hotel, goede service.

Cuby
16-7-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smart Binz in Ostseebad Binz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smart Binz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.