Hotel Centralhotel Binz

We hebben een aantal aanbieders voor Centralhotel Binz voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Centralhotel Binz in het Nederlands

alles is perfect m.u.v. de bediendes restaurant.

P. Tychon
20-8-2009

Central hotel in Binz is: receptioniste, kamers, kwaliteit eten is allemaal perfect m.u.v. de bediendes. Zij lopen met onvriendelijke gezichten (op een enkele na) en de wachttijd voordat ze naar je toekomen om te vragen of je iets wilt drinken/eten kan oplopen tot 15 min. Wij hebben meegemaakt dat mensen weglopen van het terras omdat het te lang duurt en als er 's avonds om 11.00 u. nog eigen hotelgasten komen om een afzakkertje te nemen staan ze met vier personen te kijken en ondernemen niets. Ze gaan dan met z'n allen naar binnen. Dit duurt echt waar min. 10 tot 15 min. voordat ze in actie komen. Mijn man is naar binnen gegaan en gevraagd waarom dit zo lang moet duren. Ze doen net of ze het in Keulen horen donderen. Andere terrassen zitten helemaal vol en bij Central hotel kun je ze op 2 handen tellen. Je snapt wel dat wij onze vakantie niet hebben laten vergallen en hebben andere veel leukere restaurantjes / terrassen bezocht. Ben benieuwd naar andere reacties. Echtpaar 53 + 58

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centralhotel Binz in Ostseebad Binz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centralhotel Binz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.