We hebben een aantal aanbieders voor Ostseebad Binz voor je op een rij gezet:

vakanties Ostseebad Binz

We hebben een aantal aanbieders voor Ostseebad Binz voor je op een rij gezet:

Reviews over Ostseebad Binz

Rugen is de moeite waard

Marianne Stratmann,
    16-9-2018

Rugen is echt de moeite waard het heeft eigenlijk alles. Fanatische stranden, bos en erg leuke plaatsen.Je kunt er op avontuur of lekker luieren. Met de Razende Roland over het eiland( stoom trein). Er is veel te zien je hoeft je er niet te vervelen.Er zijn genoeg hotels , appartementen en campings in alle categorieën . Dus voor elk wat wils een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Gewoon heel erg goed en verzorgd.

ronald-sacha,
    28-5-2016

Het IFA is een geweldige keuze als je met kinderen op vakantie gaat. Wij hadden een 2-4 persoonsappartement in een bijgebouw, op de begane grond. Het was schoon, fris en van alle gemakken voorzien. In de keuken kon je prima koken en de koelkast was groot genoeg. De bedbank sliep heerlijk. We hadden zijzicht op de zee. Vanaf ons balkon keken we ook uit op de grote speeltuin, we konden dochter mooi in de gaten houden als ze daar aan het spelen was. Het personeel was ontzettend vriendelijk, ook erg op kinderen gericht. Het zwembad was leuk voor een uurtje of twee. In de restaurants kan je prima eten. Vanaf het hotel loop je zo over de nette promenade naar het gezellige centrum van Binz. Een prachtige schone plaats met vertier. Het was zo verzorgd en fijn daar dat we nog een nacht bij hebben geboekt.

Tip: in het vakantiepark naast het IFA zit 'bäckerei Peters.' Die is altijd open voor verse broodjes, gebak en goede koffie. Ook met feestdagen. De Edeka is ook vlakbij, voor de boodschappen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prachtig resort in een enorm toeristische omgeving

Nienke,
    19-1-2016

Het gehele complex inclusief appartement was van alle gemakken voorzien, gezellig en schoon. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Fijn, rustig zwembad en mooie sauna. Wel heel groot en massaal op een extreem toeristische plek. We hadden vrij veel regen in onze vakantie, maar konden ons ook binnen prima vermaken met de kinderen. Het complex is zeker niet specifiek op kinderen gericht, maar er is wel een kleine speelkamer en een speeltuintje buiten. In het zwembad zijn kinderen wel welkom, maar er is niet specifiek speelmateriaal voor ze of een peuterbadje of een glijbaan e.d. Het ligt wel direct aan een prachtig strand waar de kinderen wel heel fijn kunnen spelen in het zand of in zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wat een topvakantie!

John,
    17-8-2015

Binz: zeer gezellige, toeristische badplaats. Prachtig zandstrand, geleidelijk aflopend in zee. Vanuit hotel loop je in kwartier over de leuke wandelpromenade, met aan de ene kant de zee en aan de andere kant winkeltjes, horeca en hotels, naar het centrum (pier).

Hotel: Ontvangst hartelijk (spreken alleen Duits), personeel is overal erg vriendelijk. Plaza bevat diverse horeca en speelmogelijkheden. Ook buiten een grote speeltuin voor de kinderen. 2-kamerappartement was erg schoon en netjes. Aparte slaapkamer met 2 losse bedden, woon/eetkamer met goede slaapbank en eethoek. Keuken met koelkast en goede 4-pits inductieplaat. Prima sanitair in de badkamer. Complex bevat liften en bagagewagentjes. Alle (3) gebouwen van hotel liggen aan de promenade.

Zwembad: klein, wel leuk met kinderen (4+7) voor een uurtje, ouderen zijn snel uitgekeken.

Parkeren: hotelparking kost €3 per dag, in weekend soms erg druk.

Supermarkt en pinnen om de hoek.

Omgeving: veel te doen, met als hoogtepunt Prora.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Beter dan de verwachtingen

Algoet Etienne,
    25-6-2014

Groot complex, zeer mooie kamers, ontbijtbuffet tussen goed en zeer goed, leuke restaurants vlakbij. (K + O geboekt) Binz heeft een strandpromenade van 3 km met wit schitterende villa's in nog-nooit -geziene-stijl, kurhaus, pier, winkels...het is er een gezellige drukte.

Zowel voor jong als oud een aanrader en eens iets anders.

Gereisd met partner in juni 2014
Ostseebad Binz scoort een 9,3 uit 10, op basis van 37 reviews