Hotel Solthus am See

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Solthus am See
8,5

5 reviews over Hotel Solthus am See in het Nederlands

Zeer mooi klein hotel op een geweldige locatie.

13-2-2014

Het hotel is erg mooi gelegen en heeft een kleine, maar voldoende grote spa. Geen zwembad, geen jacuzzi (bij 2 bezoeken steeds defect, en als hij werkt moet je er muntjes ingooien), maar sauna, stoombad en thermische baden. Het is eerder luid, maar in het laagseizoen wel goed. Diner en ontbijt zijn erg goed. Balans: veel vermogen, aangename sfeer voor niet veel geld. Duidelijke aanbeveling.

Gereisd Anders in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig hotel om te smullen en ontspannen!

10-1-2014

Zeer goed restaurant, helaas werd net de wijnkaart veranderd zodat slechts een beperkte keuze te krijgen was. Bouwplaats bij de aanlegplaats stoorde vanwege de feestdagen niet, maar wanneer de arbeid begint kan het lastig zijn.

Gereisd Anders in januari 2014

Pure wellness.

6-1-2014

Aanbevolen wellnesshotel op Rügen - ook voor de koudere dagen, met goede rustige locatie! Heel vriendelijk personeel!

Gereisd Anders in januari 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Solthus am See voor je op een rij gezet:

Mooie omgeving met gebreken.

29-12-2013

Ik heb dit hotel geboekt op aanbeveling van vrienden en we waren over het algemeen tevreden. Er was echter iets wat ons ertoe gebracht heeft het hotel niet meer te boeken! We hadden het arrangement 'Ein kleines Dankeschön' geboekt. Op de eerste avond was er een driegangenmenu, dat van smaak oké was, maar het was niet uitmuntend en over het algemeen niet voldoende. Dus gingen we maar met honger terug naar onze kamer! Eten in een viersterrenhotel kan zo een klein avontuur worden... De tweede avond was er een viergangenmenu, dat me qua smaak duidelijk beter beviel en deze keer hebben we ons buikje rond gegeten:-) Ook hadden we in het arrangement een voucher voor de spa van €25 per persoon. Die wilden we natuurlijk ook gebruiken! Dus belde ik voor onze aankomst om te weten te komen of we dat aanbod op voorhand moesten boeken. De dame van de receptie zei dat dat niet nodig was en dat we dat ter plaatse konden doen. Maar we leerden onze lesje wel! In de spa vernamen we dat we enkel een afspraak konden krijgen voor een behandeling omdat er twee andere gasten afgezegd hadden. Helaas was het niet precies wat we wilden, omdat het te veel tijd in beslag zou nemen (alle vol geboekt, een collega op vakantie, wat ons natuurlijk niet interesseert!) Dit heeft ons zeer geërgerd en dat hebben we ook meegedeeld bij ons vertrek. We hebben er geen compensatie voor gekregen! Jammer van het geld, €199 per persoon voor twee overnachtingen, was door de vermelde prestaties maar half zo prachtig. Niet weer!

Gereisd Anders in december 2013

Geheime tip in het groen.

17-12-2013

Prachtig hotel voor natuurliefhebbers midden in het groen. Zeer mooie kamers en goede keuken. Men is snel bij de kust en desondanks ver van het massatoerisme af. Absolute geheime tip

Gereisd Anders in december 2013

• Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solthus am See in Ostseebad Baabe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solthus am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.