Ostseebad Baabe

We hebben een aantal aanbieders voor Ostseebad Baabe voor je op een rij gezet:

vakanties Ostseebad Baabe

We hebben een aantal aanbieders voor Ostseebad Baabe voor je op een rij gezet:

Reviews over Ostseebad Baabe

toeristisch met een mooi strand en veel te doen

G.,
    13-10-2011

Baabe is zeer toeristisch met veel nieuwbouw. In het dorp zijn veel hotels en vakantiewoningen. Hier zijn ook veel eetgelegenheden en toeristenwinkeltjes. Er is bij het strand een open theater waar vaak optredens gehouden worden. Eris aan het strand veel te doen ook voor kids. Je kan surfen zeilen enz. Het strand is hier heel erg mooi met veel strandkorven. Langs de lange kust is een beklinkerd voetpad waar ook een toeristentreintje rijdt. Je kan hier mooi wandelen helemaal van Sellin tot aan Goehren(5 km). Langs dit pad zijn heel veel restaurantjes en terrasjes. Erg leuk om hier smiddags ergens een pannekoekje of zo te gaan eten of lekker een tussenstop voor kop koffie.

Gereisd met partner in augustus 2011
Ostseebad Baabe scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews