Vakantiepark Van der Valk Resort Drewitzer See

Bekijk alle reviews

Review geschreven door NannoSijtse

Na 7 km door het bos ben je er.

NannoSijtse
21-9-2017
  • Onderkomen10

Het hotel heeft slechts een paar kamers. Daarbij 48 huisjes voor 2, 4 of 6 personen. Helaas het werd een kamer in een tweepersoonshuisje. Kamer beneden. Alles leek nieuw. Perfect. Afwasmachine, magnetron, koelkast etc. Bankstel, eethoek. Schuifpui. Voor 1 raam ontbrak het gordijn. Slaapkamer en erg kleine badkamer met douche en toilet boven. Jammer dat de enorme kastruimte niet bij de badkamer is betrokken. Terras met zitje. Ieder huisje heeft zijn eigen parkeerplaats. Buiten een trimbaan, wandelmogelijkheden. Strandje, bootverhuur. fietsenverhuur. tennisbaan en kinderspeelplaatsen. Het hotel, restaurant en het boothuis liggen aan het meer. Prachtig. Goed gegeten. Ontbijt ook goed. Medewerk(st)ers waren aardig. Wij kozen voor uitstapjes naar Waren en Malchow.