Vakantiepark Van der Valk Resort Drewitzer See

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Zikko

Goed hotel maar voelden ons niet welkom

Zikko
26-12-2016
  • Onderkomen8

Het ligt afgelegen maar de natuur is heel erg mooi. Wij waren hier met onze jongste dochter en vonden dat zij een eigen slaapkamer moest hebben. De prijs voor een suite was niet slecht en dus kozen we hiervoor bij het boeken. De suite voldeed aan alle wensen, meer dan dat zelfs.Het zwembad was ook heerlijk, zag er netjes en schoon uit. Erg jammer dat wij ons toch niet echt welkom voelden. Bij aankomst erg zakelijk inchecken, geen vraag of we een goede reis hadden gehad oid. Meteen gereserveerd voor het diner. Wij waren die avond niet terug te vinden totdat iemand bedacht dat wij kamer 63 waren. Overige gasten op de lijst hadden wel een naam.

Bij het ontbijt idem. Op elke tafel een bordje met fam x, fam y etc. Onze tafel had een krijtbordje met #63 erop. Een drankje aan de bar later op de avond was ook een tegenvaller. Er kon geen woord van af bij de bediening. Wij moesten zelfs vragen of wij nog een drankje konden krijgen. Overigens een heel duur drankje. Iets van anderhalve centimer Baileys in een whiskeyglas voor € 3,90. De volgende dag was er geen bordje bij onze tafel voor het ontbijt, alle overige gasten waren nog wel met naam genoemd op het kaartje bij de tafel. Die avond weer hetzelfde aan de bar. Enige verschil, toen het glas wijn leeg was werd er wel gevraagd of we nog eentje wilden. Maar een praatje kon er ook nu niet van af.

Bij het uitchecken heb ik verteld dat het ons stoorde dat wij blijkbaar een nummer waren. Dat zou komen doordat de andere gasten een kerst arrangement hadden geboekt. Daar waren kaartjes voor gemaakt. Dus als je geen arrangement boekt, dan ben je blijkbaar niet een gewaardeerde gast maar niets meer dan een nummer.