Vakantiepark Van der Valk Resort Drewitzer See

Leuke plek

leo
23-6-2014
  • Onderkomen9

Hier gekomen via een veiling. We zouden een suite krijgen , maar het werd een huisje aan de rand van het terrein en dat is ons prima bevallen. Het was een 2 pers. huisje maar voor ons groot genoeg met een prima koelkast en combioven die we niet hebben gebruikt. Het ontbijt hebben we in het hotel gebruikt en dat was prima. We hebben er 1 keer gedineerd en dat was ook goed,de andere dagen hebben we op eendere plaats gegeten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het huisje was schoon. We hebben eigenlijk niets te klagen op deze lokatie. Het resort ligt ook op een prachtige plaats aan een meer en het is er heerlijk stil. Een plaats om nog eens een keer heen te gaan.