Appartement Waldschloss

2008

Mooie,rustige ligging

Westerburger Rob
26-2-2008

Mooie,rustige ligging. Ben er verschillende keren geweest. Zeer vriendelijke gastheer die z'n uiterste best doet om de gasten een aangenaam verblijf te bezorgen.

Gereisd Met partner in februari 2008

Appartement info

• AdresDoberaner Straße 22a 18211(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waldschloss in Nienhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waldschloss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.