Sorteren

Reviews over Neustadt Glewe

Prachtig kasteel!

Johan
    3-11-2013

Hotel behoort ondertussen tot de Mercure keten, goed bekeken van Mercure.

Mooi en rustig gelegen met prachtige antieke kamers. Wij waren er onlangs 3 nachten, lekker ontbijt, goed restaurant, leuke sauna en alles op de kamer aanwezig waaronder goeie wifi.

Alleen leek het of er te weinig personeel was, sommigen werkten zowel in het restaurant als aan de receptie en toch waren ze nog allemaal vriendelijk.

Wij komen er zeker nog terug.

Prima hotel

Harmen
    27-8-2008

Goede service, we werden ontvangen met sekt. Je auto kun je gratis bij het hotel parkeren. Genoeg parkeerplaatsen.

Wij hebben niet in het hotel gegeten maar bij Der Skipper (terras aan het water) en bij Italiaans restaurant Roma (in een steegje in de hoofdstraat). Beide erg lekker en zeker niet duur!

Onze hotelkamer (nr. 27) was erg ruim en schoon. Enige nadeel was het lawaai van het verkeer. We zaten aan de straatkant.

Neustadt Glewe scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews