Vakantiepark All Season Parks Mirow

Vakantiepark All Season Parks Mirow

Vakantiepark
5,5

• Onderkomen5,6
  • Activiteiten3,1

We hebben een aantal aanbieders voor All Season Parks Mirow voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiepark All Season Parks Mirow in het Nederlands

• Onderkomen5
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

De natuur is erg mooi en het weer zat ook mee. Wij zaten in een wildganshuisje, oudbollige inrichting. Voor oudere kinderen is er niet zo veel te beleven. Onze zonen houden van vissen, maar dat viel tegen. Je bent sowieso al ruim€40 pp kwijt en dan moet je nog beginnen. De “professionele” visgids die je op het park kunt boeken kost €30 pp en doet niet veel anders dan met de jongens bij de vissteiger gaan zitten (geen aanrader). Voor elektra moet je afhankelijk van gebruik extra betalen. Voor een weekje €40, viel ons tegen. Drie grote supermarkten in het dorp, dat was prima. Ook het kleine binnenzwembad en de fitnessruimte tegen extra betaling. Verder wel ok, maar wij gaan niet weer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prima park met ruime huisjes.

N. Wilbers
20-10-2014
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Park is gelegen in een groot meren gebied. Prachtige natuur, oud DDR hier en daar nog merkbaar maar dat heeft wel iets. Berlijn op 1 uur afstand met trein. Gezin met kinderen in de zomer komt hier niets te kort. Met een boot is het helemaal top.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Mooi gelegen vakantiepark

Herma Wuisman
9-5-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Het bungalowhuisje is ruim en netjes onderhouden. De huisjes staan wel wat dicht op elkaar maar in de meivakantie was het niet druk dus dat was voor ons niet erg.

Het park is mooi en er zijn veel voorzieningen. Bij het water zijn boten te huren en er zijn vissteigers. In de buurt zijn (niet duur) grotere boten te huren.

In mei is het water te koud maar het water, met alle zwemsteigers, zag er uitnodigend uit maar dit dan voor de zomer. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

De natuur in de nabije omgeving is erg afwisselend, een hoop meren met leuke haventjes en bossen met zandpaden om te fietsen. Wij hadden het erg naar onze zin gehad en het park is zeker aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

D-reizen

Leuk park in mooie omgeving

kampman
17-8-2009

We zijn hier een week geweest en hebben het leuk gehad. We hebben een mooie kanotocht gemaakt en veel gefietst. Op het park is een fietsverhuur, een kleine winkel en een restaurantje. Ook kun je gratis internetten. In het dorpje zitten maar liefst 5 supermarkten. Het natuurgebied is prachtig en er zijn bijzondere vogels te zien, zoals de zeearend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

voor één keer de moeite waard

Joke en Nico
25-6-2009

Wij hadden een 4 persoonshuisje en deze was ruim van opzet en alles was aanwezig. In de omgeving kan je mooie fietstochten maken, maar let wel op; veel fietspaden bestaan uit zandpaden en aangereden grond. Je hebt maar beperkt aantal fietspaden. Voor de rest fiets je over lokale wegen en het (auto)verkeer is hier nog niet echt vertrouwd mee.

Het is beslist de moeite waard om de grotere steden in de omgeving te bezoeken.

De service is ronduit slecht. Bij aankomst gemeld dat van de inventaris veel spullen niet aanwezig waren en dat de ramen stinkend smerig waren. Onmiddellijk gemeld en nog een paar keer aan de bel getrokken, maar dit mocht niet baten. Verder bleek in ons huisje nr. 224 vleermuizen zich genesteld te hebben onder het dakbeschot, waardoor het niet mogelijk was om 's avonds op het terras te zitten. Op onze laatste dag hebben ze pas hiertegen pas maatregelen genomen.

Wij hadden minder goed weer, maar in de omgeving kan je zeil/motorboten huren en kano's.

Gereisd met partner in juni 2009

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark All Season Parks Mirow in Mirow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark All Season Parks Mirow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.